• Want donderdag begint mijn SE-week en ik heb van sommige vakken al meerdere lessen gemist.

    En nu ben ik nog steeds ziek, met mijn warm koud - warm - koud gedoe. En met mijn avondeten dat nu in het riool dobbert.

    Damn... Morgen wordt een nachtmerrie.
    Tips?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Gewoon in je bed blijven liggen, met een washandje op je voorhoofd, en vragen of je die toets later mag overdoen?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    xDestroyed schreef:
    Gewoon in je bed blijven liggen, met een washandje op je voorhoofd, en vragen of je die toets later mag overdoen?

    Dan heb ik nog altijd die lessen niet gehad. En ik heb geen zin om zoveel in te gaan halen.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OverMyHead schreef:
    (...)
    Dan heb ik nog altijd die lessen niet gehad. En ik heb geen zin om zoveel in te gaan halen.


    Iemand vragen of die gene dat thuis brengt? Dan kun je het thuis maken.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ben ook ziekk,
    en ga morgen ook weer naar school.
    Duss;

    succes!

    xx


    Peace.

    xLoveyouu schreef:
    Ik ben ook ziekk,
    en ga morgen ook weer naar school.
    Duss;

    succes!

    xx

    ö, ben blij dat je weer komt. (flower)

    Ontopic; Succes, en hoop dat het gauw beter gaat. (flower)


    hoi, jij bent leuk.

    Ruil met mij!
    Ik ben ook ziek maar ik wil naar school... Ik mis het serieus ook al zit ik nog maar 2 dagen thuis ik mag morgen nog niet van me ouders (ook al ga ik wel maar dat weten hun nog niet) :3


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    Ruil met mij!
    Ik ben ook ziek maar ik wil naar school... Ik mis het serieus ook al zit ik nog maar 2 dagen thuis ik mag morgen nog niet van me ouders (ook al ga ik wel maar dat weten hun nog niet) :3

    Ik wil juist ook naar school, maar ben bang dat ik dan echt over mijn nek ga of flauwval.
    Thuiszitten is zo ontzettend saai.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    neem aspirientjes mee =3
    en ik weet niet =3
    sorry =3
    succes in ieder geval! =)
    x

    ik moet volgende week terug naar school waarschijnlijk. morgen ga ik naar het ziekenhuis.
    Zelf lig ik al 3 weken te zieken
    Zo ik hoop dat het niet erg wordt!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik zou morgen nog thuis blijven, ja je mist dan lessen, maar dan kun je de hele dag slapen/op bed liggen/leren en dan voel je je donderdag misschien (lees: hopelijk) wel goed. Je SE-week is belangrijker dan die paar uurtjes, althans dat is mijn mening (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ìk heb morgen een proeftoets die meetelt als cijfer als ik hem slecht maak.. Ik heb dus niet kunnen leren omdat ik niet langer dan een minuut of 3 naar iets kan kijken heb ik niet kunnen leren >.< Maar aangezien ik in mijn examenjaar zit wil ik ook geen lessen missen Ö Ik snap je dilemma.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.