• Zou het niet handiger zijn als je bij de aanmeldig op Quizlet je een foto van jezelf moet stuuren naar een van de mods met op de foto jezelf met een papiertje en op dat papiertje moet dan staan de naam van de site.Om fakers te voorkomen.

    Eens?
    of
    Oneens?
    Geen haat reacties A.U.B

    [ bericht aangepast op 18 jan 2010 - 22:00 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ze kunnen ook een fake pic sturen van jezelf. En trouwens, wat heeft het voor nut? ;o


    -

    Beastie schreef:
    Ik denk dat ze wel geloven denk ik dat ben op die foto in mijn FB, haha.
    Niet echt nodig.. denk ik.. Ze zeggen het wel als iemand fake lijkt ofzo.

    Én daarbij, misschien willen sommigen liever geen foto van hunzelf op internet zetten.

    Tegen.


    None but ourselves can free our minds.

    Nee, ik ben absoluut tegen. Als er hier mensen zijn die geen foto's van zichzelf op Quizlet willen zetten, maar gedwongen worden door deze regel vind ik dat schending van privacy.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Echt niet oô ik vind dat je héél duidelijk aan 3/4 van Q ziet dat ze helemaal niet fake zijn.

    Maar sommige mensen vinden het niet fijn om hun foto's in het openbaar te vertonen . En dat kan ik begrijpen.
    Oneens dus . ;)

    Als ze dat bij elke foto moeten goedkeuren, gaat het veel werk worden voor hun, denk ik.


    - hoi ;D

    Ik vind het wel een goed initiatief (:
    Al is het inderdaad veel wel en tijdverslindend..
    xoxo


    The Words are like Stones in my Heart~

    En wat met de mensen die anoniem willen blijven? Moest ik me op een site willen aanmelden en die vragen een foto van mij, zou ik er eerder van afzien om eerlijk te zijn...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Strychnine schreef:
    Nee, ik ben absoluut tegen. Als er hier mensen zijn die geen foto's van zichzelf op Quizlet willen zetten, maar gedwongen worden door deze regel vind ik dat schending van privacy.


    Live life like a raver.

    Sommige mensen plaatsen niet zo graag een foto van zichzelf of geven die aan iemand anders ;x


    Proud.

    Ik snap wat je bedoeld, maar heus, de mods hebben al genoeg werk. En niet iedereen wilt een foto van zich op internet zetten..


    Some people make the world special just by being in it

    Nou eehh nee,
    want quizlet is niet echt een fotosite & om foto's met elkaar te delen weetje :X?


    ok