• Zou het niet handiger zijn als je bij de aanmeldig op Quizlet je een foto van jezelf moet stuuren naar een van de mods met op de foto jezelf met een papiertje en op dat papiertje moet dan staan de naam van de site.Om fakers te voorkomen.

    Eens?
    of
    Oneens?
    Geen haat reacties A.U.B

    [ bericht aangepast op 18 jan 2010 - 22:00 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Als mensen dat werkelijk denken geeft dat aan dat de foto nep is.
    Want die foto staat er wel mooi op, met het hele snoetje op de foto. Als je dan zegt: ja dat wil ik niet dat mijn foto op het web komt, dan spreek je jezelf toch tegen? Je had namelijk al een foto van jezelf op het web gezet. Waarom zou je dat niet nog een keer willen?
    Lijkt mij verdacht. Maar zo denk ik erover hoor, ook maar een hypothese.
    Ik bedoelde dat er mensen op Quizlet zijn die helemaal geen foto's van zichzelf online geplaatst hebben :Y)-voor hen geld dat- (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Ik bedoelde dat er mensen op Quizlet zijn die helemaal geen foto's van zichzelf online geplaatst hebben :Y)-voor hen geld dat- (krul)
    Oooh..
    maar misschien kun je ervan maken dat als je vermoed dat iemand fake is, dat diegene dat moet doen?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Oooh..
    maar misschien kun je ervan maken dat als je vermoed dat iemand fake is, dat diegene dat moet doen?
    Daar hebben we de fakerstest al voor :Y). En als iemand niet fake is, zijn ze er vrij in de foto natuurlijk gewoon weer te verwijderen (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben het eens met Kirsten, hier hebben we de fakertest al voor en idd willen sommige mensen gewoon niet met hun hoofd op internet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    is deze actie er al niet eens geweest of iets in die richting :)?


    I solemny swear i am up to no good

    Sorry, maar dat vind ik nogal nergens op slaan. Er zijn ook mensen die sowieso geen foto's op quizlet willen zetten :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    Sorry, maar dat vind ik nogal nergens op slaan. Er zijn ook mensen die sowieso geen foto's op quizlet willen zetten :')


    Ik ben het met jou eens. ;3.


    Smiling but close to tears.

    Disagree. Quizlet hoeft geen Schiphol te worden.
    Dit gaat me te ver.

    OFFtopic: ik zie dat er een apart balkje is gekomen voor de verschillende tekststijlen. Nice work :]

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 15:52 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Disagree. Quizlet hoeft geen Schiphol te worden.
    Dit gaat me te ver.

    OFFtopic: ik zie dat er een apart balkje is gekomen voor de verschillende tekststijlen. Nice work :]


    Ja, ik zag het net ook.
    Ik vindt het wel vet. :Y)


    Smiling but close to tears.

    Hm ik vind het een beetje te. Dan duurt het misschien heen lang tot ze eindelijk op de site kunnen dikke omweg dus.


    when words fail, music speaks.

    Ik vind het niet nodig,
    aangezien het niet een profielensite is. (je hebt natuurlijk wel profielen en kut daar veel mee doen, maar dat is niet het hoofddoelding *:']*


    It's not the same without you.

    Ik vind het wat TE...

    haha die vind ik echt goed :') haha maar als je de foto nou perongeluk verwijderd?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Zaitsev schreef:
    Disagree. Quizlet hoeft geen Schiphol te worden.
    Dit gaat me te ver.


    ars moriendi

    Ik vind het wel een goed idee :'D


    You can run but not hide