• Haha tijdens de les vandaag moesten we de persoonlijkheid/ het karakter van de persoon langs je beschrijven, en zo een uitwisselingsstudent uit Turkije moest mij doen. En hij noemt me zo wel af en toe keer emo, ookal weet hij dat ik geen emo ben. Maardus, hij schreef dus dingies over mij op, in het Nederlands trouwens.
    Zij is emo, maar toch niet emo. En hyperactief. En ik hoop dat ze veranderen levensstijl (daarmee bedoelt hij dat hyperactiefdeel)
    En omdat hij me emo noemde, heb ik de Turk geslagen. 8) Haha, nee het was best wel grappig. Wat een douchebag is die gast toch. Al is hij echt wel funnaaay. :'D

    wij hebben ook supergrappige jongens in de klas, soms wel een beetje kinderachtig, maar supergrappig (:


    it's so empty living behind these castle walls

    Haha (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    'heb ik de Turk geslagen'
    Dat klonk grappig.


    I live for the applause, you will die for it.

    Haha :') Gezellig.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ben meisje,
    maar toch niet meisje.
    :9~


    "Don't look back, you're not going that way."

    Shambhala schreef:
    'heb ik de Turk geslagen'
    Dat klonk grappig.

    Hahaha klopt. Goh, ik lig hier echt vet dubbel, ghaha.


    No growth of the heart is ever a waste

    Whahhaa :')


    I don't need words to feel those lips.

    Lolz


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    dat zeggen ze bij mij soms ook, maar danis het wel grappig!


    look at Flixster.com

    Haha :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ethereal schreef:
    wij hebben ook supergrappige jongens in de klas, soms wel een beetje kinderachtig, maar supergrappig (:


    Bij ons ook xD
    Alleen is er 1 jongen en die kopiërt alles van de anderen. Dus die verpest gelijk alles.


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms