• Er zit een jongen in mijn klas en een vriendin kwam zeggen dat hij verliefd op me was. Ik had al een vermoeden omdat hij anders deed enz. Maar nu moest ik hem dus afwijzen zonder te kwetsen, omdat ik elke dag bij hem in de klas zit dusja. Begin die nu op msn van 'Ik weet wel dat ik geen kans maak.' en stuurt hij een gedichtje en vraagt hij hoelang ik al een vermoeden had enz. en nu hij blijft maar zeggen dat hij niet goed genoeg is voor mij en ik typte dan tja en nu blijft hij maar vragen stellen en heb ik hem al 2 keer beleefd afgewezen maar als hij het nog 1 keer vraagt zeg ik dat hij moet oprotten ;x

    Iemand al eens zo'n lastig iemand gehad ?


    The soul needs autumn.

    Jup. Jongens kunnen echt wel doordrammen op dat vlak ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hehe, en of.
    Dat is echt niet leuk. Als hij zo door gaat, moet je het maar wat harder zeggen en hem desnoods blokken.
    Ik heb nu een stalker die me indirect heeft bedreigd en geprobeerd me bij mijn vrienden weg te sleuren omdat ik nadat hij woedend op mij werd omdat ik hem afwees hem geblokkeerd had op msn.
    Dus neuh, idd niet te lief doen als hij zo door gaat.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ja. Gewoon hard zeggen als niks anders helpt. Dat is anders de enige manier op hem van die roze wolk af te laten donderen.
    -bot-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb nog nooit iemand echt moeten afwijzen ofzo. Ik bedoel, ik heb wel eens mensen gehad die mij leuk vonden, maar ik hen niet. Maar die ontloop ik dan gewoon ;$


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eloquent schreef:
    Ja. Gewoon hard zeggen als niks anders helpt. Dat is anders de enige manier op hem van die roze wolk af te laten donderen.
    -bot-


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ja. Hij bleef maar zeiken dat ie gek op me was, en ik zei vriendelijk dat hij iemand anders moest gaan zoeken. Het punt is; hij is niet gek op mij vanwege mij, maar om de wanhoop naar een vriendin, maakt niet uit wie. Je zegt degene per slot van rekening toch niet dat je gek bent op 5 meisjes, waaronder jij?
    Erg subtiel.
    Nagut, hij bleef doorzeiken en doorzeiken en bijdehand doen, tot het vijandige af en op een gegeven moment heb ik gezegd: Doe niet alsof je Freud bent en hou op. Hij: (opsomming) en wat ga je nu zeggen? Wat is jouw weerwoord? Ik: Dit. En toen heb ik hem geblokt en uit de lijst geflikkerd.


    No growth of the heart is ever a waste