• ik las dit net op internet =O

    PERPIGNAN - De politie heeft in Frankrijk een 18-jarige man opgepakt omdat hij zich op internet voordeed als lid van de Duitse poprockband Tokio Hotel. Op die manier probeerde hij meisjes te verleiden naaktfoto's naar hem op te sturen.

    De man uit de Zuid-Franse plaats Perpignan introduceerde zichzelf in chatrooms als Bill Kaulitz, de zanger van Tokio Hotel waarvoor vele tienermeisjes in zwijm vallen.

    Via chatssessies knoopte hij contacten aan met 11 tot 17-jarigen. Een aantal daarvan stuurden naakfoto's van zichzelf, die de nep-ster op internet plaatste.

    Ja oke, het is een raar gastje.

    Maar dat er dan nog mensen zijn, die uberhaubt denken, te kunnen praten met DE Bill Kaulitz, in een chatroom ^^

    IN FRANKRIJK xD

    ... blegh, ik mag die fransen niet x'D

    11 jarigen?(!)

    SICK! >_<

    Nu staat het ook in de hitkrant x''D


    don't Worry...Be gay.

    1 ding : de echte fans weten wel hoe bill ong. in elkaar zit en zou eigenlijk moeten weten dat bill nooit naaktfoto's van meisjes zal vragen. Verder is het wel een creep die kerel ( ik heb het over de fake-bill btw )
    idd

    OMG!! Dan ben je ziek dat je zoiets bedenkt om te gaan doen!

    P.s. Je gaat toch niet naaktfoto's van je zelf naar een beroemd iemand sturen? :O Ook al ben je je grootste idool :S Naja, moet je eigenlijk zelf ook maar weten.. Maar ik vind het maar een gekke gedachte..

    iewl!! hoe laag kan je zijn?


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Gestoorde gast! -_-'
    Weg er mee, dat soort lui horen niet op de wereld!
    xx

    kill 'em xD
    gadverdamme :|
    zelfs al zóu het Bill of Tom zijn, dan zou ik nog geen naaktfoto's sturen:|


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Erg ha..

    Bill zou dat dus nooit doen..


    I changed.

    die gast is niet goed in zijn hoofd o_O
    vind het walgelijk (huil)

    Jawhh, dah had icCk in dew hitkrant gelezen..:O


    Vett erg ! Mah.. aan de andere kant vind k het o0wl wel raar alS je daarin trapt,, want op internet moet je altijd voorzichtig zijn met datsoort dingen,, en ookal wás het Bill,, dan ga je toch nóg geen naaktfoto0ws sturen ! O.o


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Ieww wat een vieze ventt !!


    ...