• Hii.

    Wie kent dat boek ? Dat gaat over Sabine Dardenne die dus gegijzeld werd door Mark Dutroux. Ik ben het boek momenteel aan het lezen en jeezus zeg maak zo maar iets mee ._.

    Geef jullie mening over de Zaak Dutroux en zeg er even bij of je het boek ook al hebt gelezen :Y).

    [ bericht aangepast op 17 jan 2010 - 20:13 ]


    I found myself in Wonderland.

    Lijkt me een heftig boek. ö
    Zou het wel willen lezen.


    hoi, jij bent leuk.

    Ik heb het ook gelezen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik heb het boek niet gelezen, maar ik word nu wel nieuwsgierig ö.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb het al gelezen, ik was er inderdaad even niet goed van.


    Tanya is de beste.

    We zijn er over bezig geweest in de klas, en ik ga als ik naar de bib ga het boek zeker lezen. Het lijkt me prachtig!


    Live life limitless.

    Blondine schreef:
    Ik heb het boek niet gelezen, maar ik word nu wel nieuwsgierig ö.

    Ik wil het lezen, maar ik krijg er de kans niet echt voor.
    En de zaak Dutroux, bah, ik ben blij dat hij achter slot en grendel zit. Als ze hem wagen los te laten kom ik niet meer buiten. En ik vond het gisteren schandalig -of wat dagen geleden- dat er in de krant stond dat hij in de politiek wil. DAMN, echt, hij heeft echt niet door wat hij allemaal gedaan heeft hu?

    [ bericht aangepast op 28 jan 2010 - 20:45 ]

    Ik heb hem geloof ik een keer gelezen, maar ik kan me er niet echt veel meer van herrineren.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ken het boek,maar ik heb het nooit gelezen.
    Ik weet wel niet hoeveel jaar straf hij heeft gekregen,maar ik hoop dat dat heel lang is.

    ik en een vriendin vinden dat ze hem moeten verschepen naar amerika (dar mag de doodstraf nog) --> Duidelijk genoeg, over wat ik van hem vind? :P


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik ben hem aan het lezen ;d


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik heb dat boek vorig jaar voor een boekbespreking gelezen dacht ik.


    Geen woorden, maar daden.

    Ik heb ooit het interview van haar gezien op tv. Iedereen zat in stilte er naar te luisteren. We zijn zelfs na de les nog doorgegaan met kijken.
    Echt heel aangrijpend.


    Think before you act.

    brrr het is echt eng als dat met je gebeurd


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Zaitsev schreef:
    Ik ken de titel, maar heb het verder niet gelezen.
    Dutroux is gewoon een vuile sadist die het niet verdient ooit het daglicht weer te zien.


    Happiness hit her like a train on a track