• Hii.

    Wie kent dat boek ? Dat gaat over Sabine Dardenne die dus gegijzeld werd door Mark Dutroux. Ik ben het boek momenteel aan het lezen en jeezus zeg maak zo maar iets mee ._.

    Geef jullie mening over de Zaak Dutroux en zeg er even bij of je het boek ook al hebt gelezen :Y).

    [ bericht aangepast op 17 jan 2010 - 20:13 ]


    I found myself in Wonderland.

    Gelezen, het is misschien wel erg maar ik zou niemand aanraden het te lezen. Niet omdat het zo vreselijk is wat erin staat, maar omdat het niet zo goed is als iedereen beweerd.

    Het zal wel een heel heftig boek zijn. Ooit ga ik het lezen, als ik mezelf er oud genoeg voor vind.


    Liefde is net zoals Japan. Het is groot.

    Ik heb het gelezen, toen ik het uit had voelde ik me echt heel rot. Dan weet je weer hoeveel geluk je eigenlijk hebt als je dat niet mee hebt gemaakt. Eigenlijk maakte die gebeurtenis álles kapot in Sabine haar leven, zelfs de relatie met haar moeder houdt geen stand meer en dat allemaal daardoor... Ik vond 't echt verschrkkelijk (:.


    Not every conversation is a fight to win. - Christina

    Waar gaat de boek over?


    You can run but not hide

    Wij zijn erover bezig in school ;x


    Just a simple "I love you" (:

    Ja, die heb ik gelezen.
    Echt fucking erg, serieus. Moest erbij huilen.:X


    ok

    Die wil ik nog gaan lezen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Beamsville schreef:
    Ik heb het boek niet gelezen, maar ik word nu wel nieuwsgierig ö.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dutroux, daar zijn gewoon geen woorden voor.
    En ik heb het boek al eens gelezen. En toen ik het uit had, was ik bang om ontvoerd te worden. =3


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb het boek! En heb het ook al meermaals gelezen! Ik vind het supererg hoe Sabine het heeft beschreven. Wat een hel moet ze ocharme meegemaakt hebben...(huil)

    Nu hier in België ook nog de affaire Ronald Janssen...Hij heeft een meisje verkracht in de stad waar ik woon. Ik wandel en wandelde vaak in die buurt. Het had mij dus ook kunnen overkomen, ik heb dus superveel geluk gehad. Gelukkig zit hij nu in de gevangenis:S

    [ bericht aangepast op 1 feb 2010 - 15:25 ]

    Ja, ik heb het boek gelezen. Ik vond het verschrikkelijk.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    hmm... k heb er al van gehoord. Miss lees k het ooit =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Volksfeind schreef:
    Ik ken de titel, maar heb het verder niet gelezen.
    Dutroux is gewoon een vuile sadist die het niet verdient ooit het daglicht weer te zien.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ja, heb ik een maand geleden nog gelezen.
    Ik vond het vreselijk dat dutroux haar zo manipuleerde.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Volksfeind schreef:
    Ik ken de titel, maar heb het verder niet gelezen.
    Dutroux is gewoon een vuile sadist die het niet verdient ooit het daglicht weer te zien.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell