• Ik haat die kutmensen van mijn school.
    Dan heb ik eerst een rooster waar ik blij mee ben.
    Maandag; 7e.
    Dinsdag; 7e.
    Woensdag; 8e.
    Donderdag; 7e.
    Vrijdag; 6e.

    Hebben ze hem nu weer veranderd. x'x
    Nu heb ik alle dagen 7e, behalve vrijdag, Vrijdag heb ik 8e, en dan éérste uur vrij.

    Veranderen ze bij jullie school ook vaak de roosters, maar dan zo, dat je het niet leuk vindt?


    Smiling but close to tears.

    Wij krijgen in het begin van het jaar een lessenrooster en wij behouden die tot het einde van het schooljaar.


    I need you like a heart needs a beat

    Rewind schreef:
    Wij krijgen in het begin van het jaar een lessenrooster en wij behouden die tot het einde van het schooljaar.


    Oh, dat wil ik ook. :Y)
    Bij mij veranderen ze hem om de maand ofzo.
    vet irritant. x'x


    Smiling but close to tears.

    In het begin van het jaar is ons rooster 3keer veranderd nu blijft die normaal gezien hetzelfde ..


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Hebben ze in NL altijd hele dagen les? o.o In België is het op woensdag maar een halve dag les. :9~


    Only losers can act the way you do

    Ik hou het hele jaar hetzelfde rooster (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mwah, die van mij viele wel mee. Ik heb nu ma+di tot 3, woensdag tot 1 en do+vrij tot3. Ik mag niet klagen, eigenlijk ^-^

    Ik heb pas een kut rooster.
    Ma: 8e
    Di: 6e
    Wo: 5e met 1e vrij
    Do: 8e
    Vr: 72


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bij ons veranderen ze om het trimester dus na de examens. Maar daar veranderd zelden iets aan.
    En inderdaad Woensdag hebben wij een halve dag.

    Ik heb in een schooljaar 4 blokken en bij elk blok krijg ik nieuw rooster ^^ En het is altijd eerst dat we op tijd vrij zijn, dan laat, dan weer op tijd en dan weer laat :'D


    -

    Frontpage schreef:
    In het begin van het jaar is ons rooster 3keer veranderd nu blijft die normaal gezien hetzelfde ..


    Only losers can act the way you do

    ja, ik heb bijna elke dag 1e of 1e 2 uur vrij.
    kan ik wel wat langer in bed blijven liggen, (:
    maar moet ik ook langer doorgaan smiddags.


    AAP

    Crush schreef:
    (...)

    Oh, dat wil ik ook. :Y)
    Bij mij veranderen ze hem om de maand ofzo.
    vet irritant. x'x

    dat valt nog mee
    bij ons is het elke week onderhand :'D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Bij ons veranderen ze nooit de roosters. Iedereen heeft even lang les (1e-6e middelbaar), behalve als je ouder wordt, dan krijg je af en toe een extra uur erbij.


    Never run out of reasons to smile...

    Frontpage schreef:
    In het begin van het jaar is ons rooster 3keer veranderd nu blijft die normaal gezien hetzelfde ..


    Ja, van ons veranderd het ook een paar keer en dan blijft die het hele jaar hetzelfde.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ons rooster veranderd maar iets van 3x per jaar.


    hoi, jij bent leuk.