• Ja, nu ben ik echt fucking kwaad op mijn leerkrachten! Ik heb een tijd geleden een topic aangemaakt over dat leerkrachten mij mails gingen sturen over de naam dat ik op mijn msn profiel heb staan. Ze vinden het niet gepast. -Ik vind zowiezo al dat ze er niet op moeten zagen, het is prive.-
    Mijn papa zegt ook; Je moet helemaal niets veranderen, dat is u profielnaam en de school heeft er niets op te zeggen.
    Ik ben dan ook zo koppig om het niet te veranderen, want ik snap niet waarmee ze zich moeien met mijn profiel. Maar nu beginnen de leerkrachten daar punten voor af te trekken. En nu ben ik echt zoooo kwaad, een leerkracht mag dat toch niet doen ö?

    Omg, zij zijn echt levenloos! En zo oneerlijk. Nee, dat mogen ze niet doen, wat denken ze wel. ><

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Ik snap dus ook niet wat er zo erg aan is XD Maar ik ben dan weer iemand die niet graag toegeeft aan andere mensen wanneer ze mij iets dwingen te doen [a]'
    Maar ik ga gewoon binnenkort mijn vader een mail ofso naar die leerkrachten laten sturen, dan zwijgen ze er wel over (:
    Ja dat ken ik :P Ik haat het ook om toe te geven als ik weet dat ik gelijk heb xD


    Life is hard and then we die

    Nee dat mag zeker niet. En ik zou je profiel naam ook niet veranderen. Niet luisteren naar die Leerkracht, hij heeft er niks over te zeggen. Wat jij buiten school doet, gaat hen nis aan.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Vigilante schreef:
    En wat is die naam dan? Maar neen, dat mogen ze niet doen. Ze moeten school en privé maar gescheiden kunnen houden, jij moeit je toch ook niet met hun privé leven?


    Only losers can act the way you do

    Waar slaat dat nou weer op? ;o Dat mag je toch echt zeker zelf weten. Gewoon negeren.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sowieso, what the fúck doen jouw leraren op msn?
    En trouwens, je msn naam en school hebben níets met elkaar te maken dus ze moeten gewoon normaal doen. Ga anders gewoon naar de directeur of een ander NORMAAL persoon.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eloquent schreef:
    Sowieso, what the fúck doen jouw leraren op msn?
    En trouwens, je msn naam en school hebben níets met elkaar te maken dus ze moeten gewoon normaal doen. Ga anders gewoon naar de directeur of een ander NORMAAL persoon.

    Maar mijn directeur is ook niet normaal :') In elke vorm :')

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Maar mijn directeur is ook niet normaal :') In elke vorm :')

    Dan ga ik er wel heen.(krul)
    Nee oké, iets realistischer. Is er echt niemand die een beetje verstand heeft en kan zeggen dat dit niet kan? Je mentor, vertrouwenspersoon? Of laat je vader naar school bellen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat slaat echt nergens op! Wat hebben leerkrachten met jou te doen na school?! Ik vind het echt belachelijk!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Mag niet ;o
    Maar hoe weten ze jouw msn profiel dan?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Eloquent schreef:
    (...)
    Dan ga ik er wel heen.(krul)
    Nee oké, iets realistischer. Is er echt niemand die een beetje verstand heeft en kan zeggen dat dit niet kan? Je mentor, vertrouwenspersoon? Of laat je vader naar school bellen?

    In onze school iemand met verstand? Neen niet echt, mijn mentor was één van de eerste personen dat zich er mee begon te moeien. En mijn vader heeft een hekel aan mijn school, dus die zal binnenkort wel van zijn oren gaan maken -hoop ik XD-

    Detain schreef:
    Mag niet ;o
    Maar hoe weten ze jouw msn profiel dan?

    Omdat het zich achter mijn email adres zet Oo

    xRapunzel schreef:
    Dat heeft niets te maken met school, ze mogen dat niet doen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Omdat het zich achter mijn email adres zet Oo

    o.O
    Maar dan alsnog mogen ze et niet doen.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.