• http://www.quizlet.nl/stories/13689/wwwiwannabehisfavoritegirlcom-justin-bieber/

Justin Bieber wil zijn liefde van zijn leven vinden, hij is het zat om single te zijn. Anoniem maakt hij een site aan : www.iwannabehisfavoritegirl.com Massaal melden meisjes van over de hele wereld zich aan op deze site, in de hoop justin al alleen even te spreken. Elke dag word en een soort meet en Greet verloot met justin bieber. Meisjes die niet in Amerika wonen krijgen een vliegticket om er te komen. Justin hoopt zo zijn ware te vinden, zal het hem lukken?

Soort van liefdes contest alleen dan een beetje anders.

10 deelnemers, misschien meer.
    - Renée McCoy als Decoy.
    - Amiley Fonders als Heroic.
    - Ilse DoHella als Captivity.
    - Samira Settard als Loveless.
    - Nicol Lea Alexander als Prevail.
    - Whitnèy Sparks als Cacharel.
    - Gini Faith Simphony als Proud.
    - Di Lay Reyswood als Istanbul.
    - Willow Brooks als Fragile.
    - Destiny Bo Joy als Windfall.

i need to know:
    Naam+achternaam :
    usernaam op www.iwannabehisfavoritegirl.com :
    leeftijd : niet ouders als 18.
    foto :
    beschrijf karakter :
    je droomdate : de plaats.
    extra :

: )

[ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 16:30 ]

when words fail, music speaks.

Perry schreef:
    Haat me allemaal nu maar. Pfa

Ik haat jou niet, ik jou gelijk geven en daarbij zij begon met schelden en weet ik veel wat, jij zei gewoon je mening en wij hebben recht om ons mening te zeggen dat staat er bij de rechten van het kind (;

The soul needs autumn.

Perry schreef:
    Haat me allemaal nu maar. Pfa

IK
    HAAT
    JE
    NIET
    HOOR.
    Jij durft gewoon je mening te zetten.

we've only said goodbye with words

Crush schreef:
    (...)

Ik heb niets gezegd over dat ik je haat?
    Want volgensmij ben je gewoon hartstikke cool. (nerd)

Dat is dan toch maar een gedacht. Ik ben namelijk vet stom en heb geen vriendjes. Niemand wilt met me omgaan. Ik word gepest in school en mijn ouders willen me ook al niet meer. Nu zit ik hier buiten op straat koud te leiden met mijn laptop omdat ik bij niemand binnen mag, niemand die me wil.

Some people make the world special just by being in it

Perry schreef:
    (...)
    Dat is dan toch maar een gedacht. Ik ben namelijk vet stom en heb geen vriendjes. Niemand wilt met me omgaan. Ik word gepest in school en mijn ouders willen me ook al niet meer. Nu zit ik hier buiten op straat koud te leiden met mijn laptop omdat ik bij niemand binnen mag, niemand die me wil.

-geeft een boterham met choco en een deken-

The soul needs autumn.

Als het idee je niet aanstaat, ga aub uit het topic of reageer gewoon niet meer oke? Damnit. & ik mag schelden wanneer ik wil hoor ookal mag het niet van de regels hier op quizlet ik ga me niet voordoen als een ander.

En voor de genen die het wel interesseert : ik ga morgen beginnen met schrijven want ik heb nu geen tijd. Ik laat het iedereen die een rol heeft wel via hun gb weten de rest die hem wil lezen moet maar een abo nemen : klik.

Windfall schreef:
    Als het idee je niet aanstaat, ga aub uit het topic of reageer gewoon niet meer oke? Damnit. & ik mag schelden wanneer ik wil hoor ookal mag het niet van de regels hier op quizlet ik ga me niet voordoen als een ander.

Ik heb nooit gezegd dat het idee me niet aanstaat. Ik heb het niet eens gelezen. Het gaat me dan ook niet om het idee maar om de titel. Ik heb enkel gezegd dat die vet onorigineel is, meer niet. En scheld dan, alsof me dat wat boeit.

Perry schreef:
    (...)
    Ik heb nooit gezegd dat het idee me niet aanstaat. Ik heb het niet eens gelezen. Het gaat me dan ook niet om het idee maar om de titel. Ik heb enkel gezegd dat die vet onorigineel is, meer niet. En scheld dan, alsof me dat wat boeit.
    Wat aan ga uit het topic snap je niet? Jezus

Bo, ik wacht met smart!

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Decoy schreef:
    Bo, ik wacht met smart!

Precies het zelfde. (:

we've only said goodbye with words

Windfall schreef:
    (...)Wat aan ga uit het topic snap je niet? Jezus

Nee?

Perry schreef:
    (...)
    Nee?

Als je niet uit het topic wilt gaan, zou je ook kunnen verwachten dat je ruzie krijgt met bo?

Smiling but close to tears.

Crush schreef:
    (...)

Als je niet uit het topic wilt gaan, zou je ook kunnen verwachten dat je ruzie krijgt met bo?

Ik blijf toch waar ik wil, zekers?

Renée, deel een is geschreven alleen nog even activeren. :)

http://www.quizlet.nl/chapters/139484/001/