• Coldplay hangt de instrumenten in 2009 aan de wilgen. Zanger Chris Martin heeft dat bekendgemaakt. De band wil stoppen op het hoogtepunt. Martin is momenteel 31 en vindt dat artiesten niet na hun 33e moeten doorgaan.

    De band is van plan om nog een hoop te doen tot het einde van 2009. Daarna is het mooi geweest. Coldplay scoorde hits met onder meer Yellow, Trouble en Viva la vida.


    Ik vind het écht kut! Ik was heel erg fan van ze, en nu zullen ze nooit meer een concert geven.. En ik hoef nu geen reacties van; 'Hè hè, eindelijk! Zijn we ook weer vanaf.'


    Bron: Spits Nieuws.

    Ik vind het trouwens gelul om na je 33e geen rockster meer te zijn.(krul)

    [ bericht aangepast op 17 jan 2010 - 10:53 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Crush schreef:
    Mij maakt het niet echt veel uit, ik luisterde nooit naar ze, maar ik vindt het wel kut voor jou, en alle andere fans. o'o


    when words fail, music speaks.

    OverMyHead schreef:
    Waarom staat er eigenlijk 2009 terwijl het al 2010 is? :X

    Maar ja, ik ben 9 september nog naar hun concert geweest en dat was super, dus ik zit er eigenlijk niet mee...

    Omdat ze in 2009 zijn gestopt, eind 2009. Ik snap zelf eigenlijk ook niet dat iedereen er zo laat achterkwam. Ik bedoel, als een band stopt or what so ever dan zie je dat altijd wel op msn.nl, in bladen.. Dus ja.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    omg, ik vind het ook kut man. ö
    ik luister toevallig net hun liedje ;
    Coldplay - Lost .
    maar idd. wel kut dat ze stoppen . ;x

    Jammer dat ze stoppen ze waren echt goed


    Hoi is het beste woord, doei komt erna

    Jammer voor de fans.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben geen fan dus ik vind het niet zo erg
    Maar voor de fans zelfs is het vast een drama


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Coloured schreef:
    omg, ik vind het ook kut man. ö
    ik luister toevallig net hun liedje ;
    Coldplay - Lost .
    maar idd. wel kut dat ze stoppen . ;x

    Mijn vader wilde zelf snog naar een concert van ze, hij is sinds kort echt heel erg fan. Dus ook zielig voor papa.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind het best jammer,
    Ze maakten best mooie nummers.
    Maar ik ben niet echt fan.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Wat een zeikerds x'D

    AC/DC bv & Scorpions en blabla die zijn allemaal in de 60 en die springen nu nog rond. -Letterlijk die zanger van Scorpions & Angus Young van AC/DC rennen nog rondjes op het podium O.O-


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Nee.
    Mag niet.
    Argh.

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 jan 2010 - 14:29 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zelf ben ik niet echt fan van ze, maar ze hebben wel goede liedjes. En het is wel kut voor alle fans. En ik vind het vaag dat ze om zo'n reden stoppen ;o

    Dat vind ik kut :'(

    NEE ;/ Dat meen je niet ...

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 jan 2010 - 14:30 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Da's klote voor de fans. ._.
    Een vriend van mij is ook naar hun concert geweest 9 September en die is echt een grote fan van hun, z'n mobiel ging af bij wiskunde en toen hoorde je "Viva La Vida" haha. :Y)


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Blitzkrieg schreef:
    Wat een zeikerds x'D

    AC/DC bv & Scorpions en blabla die zijn allemaal in de 60 en die springen nu nog rond. -Letterlijk die zanger van Scorpions & Angus Young van AC/DC rennen nog rondjes op het podium O.O-


    Aerosmith(in 60)
    U2(in 50)
    Red Hot Chili Peppers ( eind 40)

    Like Green Day en Placebo naderen ook al de 40 dus, ik vind het een beetje gezeik, misschien plannen ze binnen vijf jaar wel een reunie :-P...

    De meeste 'goede' bands zijn al wat ouder ?


    ~I'm a Rebel on a Mission.~