• Coldplay hangt de instrumenten in 2009 aan de wilgen. Zanger Chris Martin heeft dat bekendgemaakt. De band wil stoppen op het hoogtepunt. Martin is momenteel 31 en vindt dat artiesten niet na hun 33e moeten doorgaan.

    De band is van plan om nog een hoop te doen tot het einde van 2009. Daarna is het mooi geweest. Coldplay scoorde hits met onder meer Yellow, Trouble en Viva la vida.


    Ik vind het écht kut! Ik was heel erg fan van ze, en nu zullen ze nooit meer een concert geven.. En ik hoef nu geen reacties van; 'Hè hè, eindelijk! Zijn we ook weer vanaf.'


    Bron: Spits Nieuws.

    Ik vind het trouwens gelul om na je 33e geen rockster meer te zijn.(krul)

    [ bericht aangepast op 17 jan 2010 - 10:53 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wel jammer, ik vond ze echt wel goed.


    hoi, jij bent leuk.

    Scheisse!! ;o


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Is dat echt echt al bevestigd?!

    Dat mag niet!
    Dan is heel ons gezin in rouw. >< Als die stoppen wil ik ze dit jaar nog een keer live zien, want die ene keer dat ik ze zag was het zo goed dat ik ze gewoon nog eens moet zien.

    Cacharel schreef:
    HAHA. Daar zou Madonna nog een voorbeeld aan kunnen nemen. Sorry, die kon ik niet laten :'D Maar dat is best kut voor de fans.


    your eyes are like stars in the night.

    Dat was in begin 2009 al bekend. Maar ik vind het erg stom want Coldplay is goed D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Artemis schreef:
    NEE;/ Dat meen je niet ...

    Jawel.. :/

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 jan 2010 - 14:28 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Damn, dat is echt jammer ._.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Willen jullie even letten op jullie hoofdletter gebruik?

    Ik vond hun muziek niks, maar vind het jammer voor de fans. Als een van je favo bands stopt is dat nooit leuk.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Crush schreef:
    Mij maakt het niet echt veel uit, ik luisterde nooit naar ze, maar ik vindt het wel kut voor jou, en alle andere fans. o'o


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Ik vind het echt zo jammer :(


    Like a phoenix rising from the ashes

    Say what?!


    Tanya is de beste.

    Nee.
    Ik word nu heel boos.
    Grom.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Whatsername schreef:
    (...)

    Aerosmith(in 60)
    U2(in 50)
    Red Hot Chili Peppers ( eind 40)

    Like Green Day en Placebo naderen ook al de 40 dus, ik vind het een beetje gezeik, misschien plannen ze binnen vijf jaar wel een reunie :-P...

    De meeste 'goede' bands zijn al wat ouder ?


    Huh :'D

    En ja wacht Metallica die zitten ook al in de 40 zekers? Ik snap hun echt niet. Zelfs Deathstars enz daar is 4/5 boven de 30 -1 is 21 :'D-


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Zie je. Ik dacht het wel.. Ik ben idd de 9e van september naar een concert van ze geweest, maar ging mee voor een vriendin, omdat zij graag wilde. Ik vond het wel leuk maar het is niet zo mijn ding. Ik vind het eerlijk gezegd wel goed dat ze stoppen, ze waren al zo ver aan de top, naar mijn idee kon het niet nog beter. -maar das mijn mening- Ik vind het wel jammer voor de fans en de mensen die ze graag live wilde zien en daarvoor nooit de kans hebben gekregen.


    Wie du mir, so ich dir.

    _O_

    Didn't like em.


    We'll never be as young as we are tonight