• Dat is gewoon dat iedereen altijd op steun kan rekenen als diegene dat nodig heeft. Iedereen, ik ook, kan zeuren over ruzies en dat soort dingen. Ik ga ook niet ontkennen dat die er zijn en dat ze vervelend zijn, maar er zijn gewoon te veel mooie dingen en vriendschappen op Quizlet. Het is zonde om alleen naar de ruzies te kijken.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Inderdaad.
    Hier zijn dan al wel eens conflicten maar die zijn een dag later al helemaal vergeten en vergeven.
    Iedereen helpt hier iedereen en niemand zal hier iemand gaan haten om enkel het uiterlijk of whatever.
    Ik vind dat speciaal! (flower)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Indeed.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Inderdaad (:.


    Only losers can act the way you do

    Klopt als een bus :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja, dat klopt. We zijn eigenlijk net als Feyenoord en Ajax. In het dagelijks leven elkaars vijand, maar zodra Nederland een nieuwe vijand creeert zitten ze hand in hand op de bank het Nederlandse volkslied te zingen.
    Best belachelijk als je erbij nadenkt ='D


    Life is hard and then we die

    You're right! :3


    dream, dare, fly!

    Dat ben ik helemaal met je eens!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Dat heb je goed gezegd! (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    That's the spirit!


    All was well.

    Nid schreef:
    Dat heb je goed gezegd! (nerd)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik dacht dat je ging zeggen:
    Dat je er zoveel topics kan maken. :9~
    Haha, niet lullig bedoeld hoor. :'D
    Maar, je hebt gelijk. ^^


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Helemaal mee eens! (Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, inderdaad.
    Ik bedoel, al dat gezeur over ruzies op het forum en zo, lijkt het net alsog Q alleen maar stom is en ongezellig. Maar als je naar het totaal plaatje kijkt zie je dat er veel meer positieve dan negatieve dingen zijn hier op Quizlet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Quizlet is voor velen een steun en toeverlaat. Omdat het niet face to face hoeft zijn mensen vaak vrijer over het internet. Dat heb je goed gezegd

    Ik ben het helemaal met je eens!


    Never run out of reasons to smile...