• Ik had een konijntje van 8 weken gekregen van mn pa die was zo freaky awesome <3 en nu heeft mijn vader hem weggegeven -__-' Maar hij was zo cute het leekt net dat die zo'n hartje op zn buik had <3_<3

    O_o das swaar.. Kut...
    kom mr by my wone x3 heb je 3 knyntjes x3 : : Bill,Freckel en tarzan[oke die laatste = kut x3 maar hee ik was 3 toenk hem kreeg hihi :$]


    We can only learn to love by loving.

    Oooh! Das super erg; en waarom heeft hij hem weggegeven? =S


    Tanya is de beste.

    Oooh! Das super erg; en waarom heeft hij hem weggegeven? =S

    Omdat ik er niet voor zorgde zei hij U_U
    Maar ik zorge juist altijd voor haar O_o'

    Wat stom van je pa ! Je moet dat echt tegen hem gaan zeggen. Waarom een konijn aan je kind geven en hem daarna weer weg geven 0o Das eccht heel stom -.-


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    Omdat ik er niet voor zorgde zei hij U_U
    Maar ik zorge juist altijd voor haar O_o'


    Oh das wel echt erg.. =(


    Tanya is de beste.

    Aah wat erg..:O das echt wel balen dus..Weetje wat pas hard is??!! Mijn vriendin had een konijn en haar vader at die op-.- zonder dat zij het wist en toen ze thuis kwam was ze helemaal overstuur.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Wah dat is super zielig! Ik zou mijn vader vermoorden moest hij dat doen! :(


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    (huil) kill your daddy(duivel)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Aah wat erg..:O das echt wel balen dus..Weetje wat pas hard is??!! Mijn vriendin had een konijn en haar vader at die op-.- zonder dat zij het wist en toen ze thuis kwam was ze helemaal overstuur.


    at die op?! OMG :O Meen je dat?! Das super erg!!


    Tanya is de beste.

    Wat stom van je pa ! Je moet dat echt tegen hem gaan zeggen. Waarom een konijn aan je kind geven en hem daarna weer weg geven 0o Das eccht heel stom -.-

    Ja hij geeft altijd wat weg, eerst had ik een hele groote hond iris heeft die ook weggedaan, toen had ik 2 andere konijntjes, heeft die ook weggedaan.
    En zo kan ik nog wel 100dieren opnoemen.

    Aah wat erg..:O das echt wel balen dus..Weetje wat pas hard is??!! Mijn vriendin had een konijn en haar vader at die op-.- zonder dat zij het wist en toen ze thuis kwam was ze helemaal overstuur.

    Opgegeten:O?

    (...)

    at die op?! OMG :O Meen je dat?! Das super erg!!

    Jaa serieus,Het was haar stiefvader dus hij gaf toch niet echt om haar en dan eet die kerel ook nog eens haar dierbaarste bezit op Tyvus hoofd dat hij is..Mijn vriendin heeft er maanden lang om moeten huilen..Maar nu is haar moeder gelukkig gescheiden van die freak.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Wtf! :O
    jmmr vo je! :( hartJ :D sgattug! <33


    when words fail, music speaks.

    (...)
    Ja hij geeft altijd wat weg, eerst had ik een hele groote hond iris heeft die ook weggedaan, toen had ik 2 andere konijntjes, heeft die ook weggedaan.
    En zo kan ik nog wel 100dieren opnoemen.


    Dit klinkt maybe heel gemeen maar dan moet je pa je gwn geen dieren meer geven. Als je er steeds weer voor gaat zorgen en als je pa ze dan weer geeft,daar heb jij toch nix aan ! Jij geeft dat beestje in het begin eten,aandacht en liefde. Dan kom je thuis en dan is je dier weg. Fijn -.-


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)

    Dit klinkt maybe heel gemeen maar dan moet je pa je gwn geen dieren meer geven. Als je er steeds weer voor gaat zorgen en als je pa ze dan weer geeft,daar heb jij toch nix aan ! Jij geeft dat beestje in het begin eten,aandacht en liefde. Dan kom je thuis en dan is je dier weg. Fijn -.-

    Jah ik weet :'( maar ik hou gewoon van dieren.