• Ik had dus echt niets nuttigs te doen, dus deed ik maar iets zinloos. :Y)

    Ik heb Nystagmus ofzoiets, dat is een zeldzame oogaandoening die ik heb, dan bibberen je ogen. Klasgenoten zeggen altijd tegen mij dat dat raar/cool/vies en weet ik veel wat allemaal is, omdat ik dat wou zien, ging ik dat filmen, ook al heeft mijn broer dat ook.

    En dit is het resultaat. Haha, hoe zinloos. :'D

    Dat heen en weer gaan met mijn ogen doe ik dus niet vrijwillig hé ;d

    [ bericht aangepast op 15 jan 2010 - 23:32 ]


    Only losers can act the way you do

    Freaky :l
    Zie je verder wel goed of niet? ;x


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Obnoxious schreef:
    Freaky :l
    Zie je verder wel goed of niet? ;x
    Ik zie wel gewoon normaal een stil beeld, dus dat bibberen zie ik niet. Maar mijn oogsterkte is wel slecht, ik kan niet goed zien van ver. ;d


    Only losers can act the way you do

    Raar ;o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ferox schreef:
    (...)Ik zie wel gewoon normaal een stil beeld, dus dat bibberen zie ik niet. Maar mijn oogsterkte is wel slecht, ik kan niet goed zien van ver. ;d

    Hmmh, oke. Beter dat je er geen last van hebt ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    weird.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    weird.


    None but ourselves can free our minds.

    raar ;o


    Dit meen je niet! Dankzij jou heb ik eindelijk het woord voor wat ik al jaren kan. Ik heb het altijd gezien als gewoon iets aparts maar nu lees ik dat het ook nog een naam heeft. Maar bij mij gebeurt het niet vanzelf, ik kan het gewoon 'op commando' doen als het ware.

    Maar echt heel apart. Kun jij het ook op commando of komt het in fases waar je niks aan kan doen?


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat had ik ook een keer. ôo


    Smiling but close to tears.

    Dat heb ik alleen als ik heel moe ben:$

    Maar minder erg dan jij..

    [ bericht aangepast op 16 jan 2010 - 12:17 ]


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Dat is raar ..


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dat kan ik ook! Is dat een oogaandoening? Ik kan 't ook op commando, alleen het gebeurd bij mij niet onbewust.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2010 - 12:23 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zaitsev schreef:

    Dit meen je niet! Dankzij jou heb ik eindelijk het woord voor wat ik al jaren kan. Ik heb het altijd gezien als gewoon iets aparts maar nu lees ik dat het ook nog een naam heeft. Maar bij mij gebeurt het niet vanzelf, ik kan het gewoon 'op commando' doen als het ware.

    Maar echt heel apart. Kun jij het ook op commando of komt het in fases waar je niks aan kan doen?
    Haha, graag gedaan. :'D

    Maar nystagmus is eigenlijk de oogaandoening, dus niet dat je dat op commando kan, denk ik. Nee, ik kan dat niet op commando. Mijn oog beweegt zo bijna heel de dag door zonder dat ik het merk. Op Wikipedia las ik dat de blijvende beweging (dus heel de dag door met sommige momenten waarop het oog gewoon stil staat) heel zeldzaam is ofzoiets, en dat heb ik dus. ;d

    [ bericht aangepast op 16 jan 2010 - 12:29 ]


    Only losers can act the way you do

    Nid schreef:
    Dat kan ik ook! Is dat een oogaandoening? Ik kan 't ook op commando, alleen het gebeurd bij mij niet onbewust.
    Dat is een oogaandoening als je het niet op commando doet, dus als je oog bijna heel de dag zo doet zonder dat je het merkt. Dat is een kortsluiting in de hersenen, zei de oogarts.


    Only losers can act the way you do

    Dat heeft mijn vriendin ook wel eens, maar niet de hele tijd achter elkaar. Maar ik vind het niet eng of vies ofzo hoor :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.