• Ha, ja dat is dus mijn probleem. Ik wil een storie schrijven over Justin Bieber maar ik weet niets het moet wel origineel wezen. Dus als jullie een ideeën hebben zijn ze welkom. Ik heb er zelf wel één maar ik vind hem niet zo.
    Mijn idee:
    De engel Alecia leeft in de hemel en kan nooit meer terug naar aarde. Maar toch valt ze als een blok voor de aardse jongen: Justin Drew Bieber. De engel besluit het lichaam van een wezeloos meisje over te nemen en geeft haar eeuwige schoonheid. Het meisje op aarde heet Romy en is plots van lelijk eendje nara bloedmooi meisje veranderd. Haar sprieterige rode haar is nu glanzend bruin met prachtige pijpenkrullen. Haar kleine groene ogen hebben nu een mooi formaat en zijn prachtig vel blauw. Haar eerst zo lijkbleke huid is nu wta donkerder en op haar neus en wangen staan een paar vrolijk sproetjes. Het meisje haar scheve gele tanden staan ineens kaas recht een wit. En ze is van mollig naar super slank veranderd. En van nerd naar populair zonder dat iemand zich haar oude ik kan herinneren. En zo moet Romy voor de engel Justin Drew Bieber zien te krijgen.
    Dus heeft iemand een leuk idee, het moet niet depressief wezen ofzo. Maar gewoon iets leuks en vrolijks met wat catfights enzo.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Ik ga toch maar niet mijn eigen idee doen.

    RENÉE.(N)En anders ga ik schrijven JA


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eloquent schreef:
    (...)
    RENÉE.(N)En anders ga ik schrijven JA

    Dan ga jij schrijven JA!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Ik ga toch maar niet mijn eigen idee doen.


    Jawel. o'o
    Ik eis het van je.


    Smiling but close to tears.

    Crush schreef:
    (...)

    Jawel. o'o
    Ik eis het van je.

    Maar ik vind hem niet leuk. D:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Dan ga jij schrijven JA!

    Nee. (krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Decoy schreef:
    (...)
    Maar ik vind hem niet leuk. D:


    waarom niet dan?


    Smiling but close to tears.

    Crush schreef:
    (...)

    waarom niet dan?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Crush schreef:
    (...)

    waarom niet dan?

    Ik weet het niet xd Maar ik kan er niet over schrijven. D:
    Iemand anders mag het verhaal wel hebben.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Ik weet het niet xd Maar ik kan er niet over schrijven. D:
    Iemand anders mag het verhaal wel hebben.


    Neee, jij moet hem schrijven,
    Schrijf hem ander met iemand samen, met iemand zoals ik. (A)
    lol.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2010 - 20:27 ]


    Smiling but close to tears.

    Crush schreef:
    (...)

    Neee, jij moet hem schrijven,
    Schrijf hem ander met iemand samen, zoals ik. (A)
    lol.

    Haha, is goed! :'D Ik ga hem niet alleen doen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Haha, is goed! :'D Ik ga hem niet alleen doen!


    lol, gaan wij hem samen schrijven dan, of wil je liever iemand anders, ofzo?


    Smiling but close to tears.

    Crush schreef:
    (...)

    lol, gaan wij hem samen schrijven dan, of wil je liever iemand anders, ofzo?

    Wij!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.