• Haii

    ik haat me beste vriend (E) want ik had gezegt tegen hem op wie ik was (T) en nu gaat E het aan T vertellen. !! Wat moet doen :S!?

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 jan 2010 - 18:35 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    stuur ^pennywise the dancing clown op hem af

    het als eerste aan t zeggen zodat hij geen kans meer krijgt om het te zeggen of hem tegenhouden.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    softspoken schreef:
    het als eerste aan t zeggen zodat hij geen kans meer krijgt om het te zeggen of hem tegenhouden.


    maar ik kan hem niet tegenhouden want ik weet niet waar T woont en E gaat morgen naar T toe!! en hoe moet ik hem dan tegenhouden?!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    stuur de clown op hem af(dance)

    romyvhoorn14 schreef:
    stuur de clown op hem af(dance)


    hij is niet bang voor clowns XD en ik wel :S


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Powerfull schreef:
    (...)

    maar ik kan hem niet tegenhouden want ik weet niet waar T woont en E gaat morgen naar T toe!! en hoe moet ik hem dan tegenhouden?!


    ik zou het eerlijk gezegd ook niet weten:X

    als je zijn msn of nummer hebt hem vragen of hij het niet wil doen en vragen waarom hij dat doet


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    softspoken schreef:
    (...)

    ik zou het eerlijk gezegd ook niet weten:X

    als je zijn msn of nummer hebt hem vragen of hij het niet wil doen en vragen waarom hij dat doet


    ik heb z'n msn én nummer xD maar hij gaat het tog zeggen!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Hem duidelijk maken dat je dat niet wilt? het liefst face-to-face, dan kun je je beter uiten en ziet hij het misschien sneller in (:

    Ow.. hij zegt al dat ie het niet vertelt ;|


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Powerfull schreef:
    Ow.. hij zegt al dat ie het niet vertelt ;|

    Gelukkig maar :'d

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Gelukkig maar :'d


    maar vanaf nu vertrouw ik hem niet meer xD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Wat een naaistreek. Ehm, idd proberen het hem eerder te vertellen, en als dat niet lukt, en hij het weer aan jou vraagt, gewoon toegeven?
    Misschien krijgen jullie wel wat : ) Wie weet.
    Een nee heb je, een ja kan je krijgen ;D


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik zou zeggen: Laat dat maar aan mij over. En als je het wel doet hoef ik je nooit weer te zien (oid)?


    No growth of the heart is ever a waste

    Dreig dat je ook wat van haar doorvertelt als ze het doet:Y)


    Queen of Hell is my name