• Ik ga morgennacht geesten oproepen samen met meiden en jongens van mn klas!
    Ik heb het al meerdere keren gedaan, maar nooit heb ik echt echt een duidelijke conversatie gehad. Wel gebeurden er toen allemaal dingen, maar morgen doe ik het for real, met een echt wiccabord ;o
    heeft iemand tips of ervaringen ? o;

    [ bericht aangepast op 14 jan 2010 - 19:42 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Oh, dat zou ik ook wel eens willen doen (*gelooft er niet in*) lijkt me gewoon wel lachen.. : P

    [ bericht aangepast op 14 jan 2010 - 20:49 ]


    Mew <3

    xDestroyed schreef:
    Ik hoorde dat je ook nooit moet glaasje draaien ofzo?

    Ja, glaasje draaien.
    En het is net dat wat ik in gedachten had, maar nu ik al die reacties zie, ga ik nog eens nadenken..


    Life begins at the end of your comfort zone

    xDestroyed schreef:
    Ik hoorde dat je ook nooit moet glaasje draaien ofzo?
    Wat is dat?

    Als ik jou was zou ik het niet doen, het is levensgevaarlijk, maar als jij het wilt doen, is het jou verantwoordelijkheid. Succes als je het zou doen en als je het doet moet je me vertellen wat er allemaal is gebeurd. ;D

    [ bericht aangepast op 14 jan 2010 - 20:51 ]


    Only losers can act the way you do

    Cosmia schreef:
    Oh, dat zou ik ook wel eens willen doen (*gelooft er niet in*) lijkt me gewoon wel lachen.. : P

    Lijkt me wel gewoon lachen?
    Ik zou zeggen, ga het doen en kijk wie er dan nog lacht (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ferox schreef:
    (...)Wat is dat?

    Als ik jou was zou ik het niet doen, het is levensgevaarlijk, maar als jij het wilt doen, is het jou verantwoordelijkheid. Succes als je het zou doen en als je het doet moet je me vertellen wat er allemaal is gebeurd. ;D


    Ik zeg ook niet dat ik dat ga doen, onee dacht het niet, ik zeg alleen dat dat ook bestaat en er 'rare' dingen kunnen gebeuren. Snappie? (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    xDestroyed schreef:
    (...)

    Ik zeg ook niet dat ik dat ga doen, onee dacht het niet, ik zeg alleen dat dat ook bestaat en er 'rare' dingen kunnen gebeuren. Snappie? (:
    De vraag 'Wat is dat?', wat is glaasje draaien, was aan jou bedoeld. Dat daaronder was mijn tip aan de topicopenster ;D


    Only losers can act the way you do

    Ik zou het niet doen,
    je kan slechte geesten oproepen.
    Je stelt je dan voor alles open.
    En die geesten kunnen je echt achtervolgen.
    Ik zou het niet doen..


    "Don't look back, you're not going that way."

    Tsjah het schijnt dus heel gevaarlijk te zijn :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    nooit ervaring gehad met glaasje draaien en alles wat met geesten te maken heeft. ik geloof er wel in, en volgende week gaan we met godsdienst over al die dingen praten. het lijkt me wel interressant. /


    it's so empty living behind these castle walls

    Weetje nou wat het is?
    Als mensen dat spel spelen (jaa daar ga ik weer zoals in elk geesten topic) dan denken ze geesten op te roepen terwijl dat niet zo is, en dan gebeuren er toevallig rare dingen, de kat loopt langs en gooit wat om, of een wind door een raam ect. Maar door dat spel gaan mensen denken dat het geesten zijn, dat manipuleert de hersenen, en hersenen kunnen dan dingen gaan inbeelden (is bewezen) Dan kun je dingen gaan zien, voelen, en zelfs trekkende dingen voelen. Dit komt door je hersenen, dat leren ze aan. Er bestaan geen geesten, maar het zijn je hersenen die je compleet voor de gek houden, en zo hebben mensen na dat spel zelfmoord gepleegd omdat ze dachten dingen te zien...


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Bemoei je niet met dingen waar je niks van af weet. Dat wil ik alleen even zeggen. Ik geloof dan wel niet 100% in geesten, maar dat heb ik erover te zeggen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rickjuh schreef:
    Weetje nou wat het is?
    Als mensen dat spel spelen (jaa daar ga ik weer zoals in elk geesten topic) dan denken ze geesten op te roepen terwijl dat niet zo is, en dan gebeuren er toevallig rare dingen, de kat loopt langs en gooit wat om, of een wind door een raam ect. Maar door dat spel gaan mensen denken dat het geesten zijn, dat manipuleert de hersenen, en hersenen kunnen dan dingen gaan inbeelden (is bewezen) Dan kun je dingen gaan zien, voelen, en zelfs trekkende dingen voelen. Dit komt door je hersenen, dat leren ze aan. Er bestaan geen geesten, maar het zijn je hersenen die je compleet voor de gek houden, en zo hebben mensen na dat spel zelfmoord gepleegd omdat ze dachten dingen te zien...
    Ergens geloof ik je wel. Eergister avond lag ik in bed helemaal te denken aan geesten, en opeens hoorde ik drie keer een geluid in mijn kamer. Alsof iemand een plastic zakje tussen zijn handen bewoog ofzo. Zo'n krakend geluid. En ik ging dood van angst, want het klonk zó echt.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2010 - 21:25 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Rickjuh schreef:
    Weetje nou wat het is?
    Als mensen dat spel spelen (jaa daar ga ik weer zoals in elk geesten topic) dan denken ze geesten op te roepen terwijl dat niet zo is, en dan gebeuren er toevallig rare dingen, de kat loopt langs en gooit wat om, of een wind door een raam ect. Maar door dat spel gaan mensen denken dat het geesten zijn, dat manipuleert de hersenen, en hersenen kunnen dan dingen gaan inbeelden (is bewezen) Dan kun je dingen gaan zien, voelen, en zelfs trekkende dingen voelen. Dit komt door je hersenen, dat leren ze aan. Er bestaan geen geesten, maar het zijn je hersenen die je compleet voor de gek houden, en zo hebben mensen na dat spel zelfmoord gepleegd omdat ze dachten dingen te zien...
    Zo dames en heren Rick heeft gesproken. Het is wel zo dat dit voor een enorm groot deel is aangetoont met testen, hij verzint dit dus niet ofzo mag dat even duidelijk zijn :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben het ook helemaal eens met Rickketick.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ethereal schreef:
    (...) Ergens geloof ik je wel. Eergister avond lag ik in bed helemaal te denken aan geesten, en opeens hoorde ik drie keer een geluid in mijn kamer. Alsof iemand een plastic zakje tussen zijn handen bewoog ofzo. Zo'n krakend geluid. En ik ging dood van angst, want het klonk zó echt.

    Dat heb ik inderdaad ook wel eens. o.o Dan concentreer je je zo goed op een geluidje dat je hoorde dat je het steeds vaker gaat horen. Dat is echt eng :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.