• En daarmee bedoel ik:
    Het liedje '3' van Britney Spears en het liedje 'Did it again' van Shakira.
    Ik vind Britney echt een goede zangeres en ze heeft goede liedjes. Maar voor wat dient dat gekreun in haar nieuwe liedje? Bij shakira is dat nu ook al... Ik erger me er echt aan. Net of vrouwen zijn enkel een seksobject... Of is het uit wanhoop niet genoeg succes meer te hebben dat ze zoiets doen?
    Nog zo ééntje is 'Get sexy' van Sugarbabes.
    Kom op, dat zit vol gepikte dingen van andere (oudere) liedjes, is helemaal niet origineel en de lyrics slaan nergens op.
    Om nog maar te zwijgen van de videoclip...

Die frustratie moest er even uit. (:

You are the poetry Shakespeare was missing.

Sehnsucht schreef:
    (...)

Dat is niet bij Pain of love, dat is bij Menschen suchen Menschen/ Human connect to human

en daar lijkt het idd een beetje op, maar hij is een jongen en die worden niet zo vaak als 'seksobject' gezien. Of toch veel minder dan meisjes.
    En het is Bill. :Y)

Het klinkt ook ongelofelijk ge...Leuk (':
    En bij POL + bij MCTH doen ze 't op beide (:
    Maarja, je hebt gelijk. Bij vrouwen is het... anders.

Sentiment schreef:
    Shakira heeft een best aparte stem, dus bij haar is het gewoon super nice. Britney blijft wat ze doet, geweldig. En Sugababes, tja daar heb ik geen mening over. Maarja, dat vind ik hea.

Wrinkled linen and half tinted sunnies.

Ik snap niet wat het probleem is aangezien het dan toch aan een bepaald gedeelte van de mensen ligt gezien het feit die nummers wel hoog in de hitlijsten staan.

Mysli zdes' uzhe ne vazhny

Cacharel schreef:
    (...)
    Telephone is veel leuker, alleen jammer dat daar geen clip van is!

Bij Britney vind ik het niet erg :'D

-

Whipple schreef:
    (...)

Miertje, dat heeft toch helemaal niks te maken met het onderwerp van het topic :')

-

Genius schreef:
    (...)
    Miertje, dat heeft toch helemaal niks te maken met het onderwerp van het topic :')

sorry x'D
    dat vind ik ook x'D
    haha :'DD

Whipple schreef:
    (...)
    sorry x'D
    dat vind ik ook x'D
    haha :'DD

Ja het is wel waar (A)

-

ADJxlove schreef:
    video phone ook.
    vind ik.
    :X

Life begins at the end of your comfort zone

Bij Shakira is dat niks nieuws he. Haar stem is altijd al zo geweest. xD and i like it. (lol)

" 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

Vrouwen zijn altijd een sexobject geweest en nja dat doet verkopen bij de mannen.

You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

Lang leven seks. Seks verkoopt, verkoop betekent geld, geld betekent rijk management. En ja ook Bill Kaulitz is een seksobject!:Y)

Wie du mir, so ich dir.

Maar als je er goed op let, komt in elk liedje van Shakira gekreun voor. Ik heb cd's van haar en je moet maar eens meerdere liedjes van haar beluisteren, vooral op het einde kreunt ze altijd wel.

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

NenaKerner schreef:
    Lang leven seks. Seks verkoopt, verkoop betekent geld, geld betekent rijk management. En ja ook Bill Kaulitz is een seksobject!:Y)

Met dat laatste ben ik het zeer eens. Jullie zeggen wel van niet, maar hoeveel stories met sex met Bill worden hier wel niet geschreven? En hoeveel van jullie geilen wel niet op hem, zijn uiterlijk en zijn stem, en zijn gekreun in liedjes nu? :Y) -including me-

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Met dat laatste ben ik het zeer eens. Jullie zeggen wel van niet, maar hoeveel stories met sex met Bill worden hier wel niet geschreven? En hoeveel van jullie geilen wel niet op hem, zijn uiterlijk en zijn stem, en zijn gekreun in liedjes nu? :Y) -including me-

Moet ik me hier zorgen over maken? xD

Maar goed ff alle gekheid op een stokje, je hebt wel gelijk. Sex sells. Iedereen doet het niet alleen muzikanten met hun nummers. De hele reclamewereld speelt erop in.

[ bericht aangepast op 14 jan 2010 - 23:22 ]

Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.