• Hallo,

    ik heb een probleempje.
    Het zusje van me vriend is op een onverklaarbare rede boos op mij O.o

    Ze scheldt me uit. en hoopt dat het uit gaat tussen mij en me vriend.
    Iemand tips? ^^

    (ze is 11.)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ja,

    ik heb het vaak zat gevraagt aan der.
    Ik trek het me ook niet aan. Maar het is niet fijn om te horen. Ben vaak zat boos op haar geweest. Ik heb al een jaar me me vriend. En ze accepteert het nog niet O.o


    "Don't look back, you're not going that way."

    PhoebeH schreef:
    Gewoon negeren en als je het echt teveel vind worden vraag je vriend of hij met haar wilt praten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja, hij heeft ook met haar gepraat.
    Maar het helpt niet echt.
    Ik negeer haar nu het meeste, ze is nu ook heel erg aan het puberen. (beetje té erg O.o)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Laat haar, ze 11
    Wat weet zij nou, kinderen snappen het toch niet : )


    You can run but not hide

    Nee,

    dat is waar ;D


    "Don't look back, you're not going that way."

    Een reden kan zijn dat ze haar broer niet wil verliezen omdat ze misschien een goede band hebben. En doordat jij met hem bent, kom jij hun band 'verstoren', zo ziet zij het misschien. Maar praat er met haar over, misschien is dat wel de reden. Anders kan je het gewoon negeren, ze is tenslotte nog maar elf.

    Ik denk dat ze bang is dat jij haar grote broer afpakt. Praat met haar en zeg dat dat absoluut niet je bedoeling is. Misschien kun je eens iets met haar doen om haar vertrouwen te winnen?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Vigilante schreef:
    Een reden kan zijn dat ze haar broer niet wil verliezen omdat ze misschien een goede band hebben. En doordat jij met hem bent, kom jij hun band 'verstoren', zo ziet zij het misschien. Maar praat er met haar over, misschien is dat wel de reden. Anders kan je het gewoon negeren, ze is tenslotte nog maar elf.


    Ja,
    ik ga er wel met haar overpraten. Maar ze kan ineens ook heel aardig tegen me doen en dan ineens heel boos. Dat is echt weird O.o
    Maar ze doet ook zo tegen haar ouders. Als ze haar zin niet krijgt gaat ze schreeuwen. Ze word gigantisch voorgetrokken. Daar word mijn vriend ook ziek van.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Cakje schreef:
    (...)

    Ja,
    ik ga er wel met haar overpraten. Maar ze kan ineens ook heel aardig tegen me doen en dan ineens heel boos. Dat is echt weird O.o
    Maar ze doet ook zo tegen haar ouders. Als ze haar zin niet krijgt gaat ze schreeuwen. Ze word gigantisch voorgetrokken. Daar word mijn vriend ook ziek van.

    Oh, maar dan is het niet per sé alleen tegen jou hoor :') Ze is gewoon aan het puberen :')

    Ja oke. =)


    "Don't look back, you're not going that way."