• Iemand op msn die komt 80.000 keer online :S weet je hoe irri.. en dan vraag je of ze wil ophoude geeft ze een grote bek :S

    wie vind dat ook zo irri?


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    ik heb die geluiden uitstaan :O en als mensen online komen

    xLittleGirlx schreef:
    (...)

    Neej dat is ut niej want ze praat via der naam.. en geloof me het gaat niet perongeluk ;) als dat zo was vond ik ut niej erg maar dat gwn om gek van te worden!

    Oh, naja, als je het expres doet is het idd wel irritant ja. Maar bij mij gaat het altijd perongeluk xd


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik doe dat héél soms, maar dan praat ik via me naam met iemand. x'3


    Smiling but close to tears.

    Ik vind het onvolwassen gedrag. Echt vreselijk!

    Als mensen dat bij mij doen en niet ophouden, vraag ik ze gewoon op te houden anders flikker ik ze uit mijn msn lijst :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Omg, dat ken ik. Maar dan blokkeer ik die persoon een tijdje. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Een vriendin van mij had dat ook. dat is echt irri want dan moet je de hele tijd die dingen weg klikken


    Queen of Hell is my name

    Als het niet perongeluk is, heet dat aandacht tekort. Zegt mijn neef altijd. :3


    we've only said goodbye with words

    dat is inderdaad irritant . ><

    Hmm, ik let er nooit zo op, haha.


    Protège moi de mes désirs.

    Dazzled schreef:
    Ik. =D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Fragile schreef:
    Ja, dat is ook heel irritant. Als je, je status op bezet zet, dan heb je dat niet meer :'D

    :o ik wist niet dat dat kon x'd

    [ bericht aangepast op 15 jan 2010 - 21:19 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    tenzij ze er niets aan kunnen doen?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik word er ook scheitziek van, al doe ik het heel soms eens. Omdat ik binnenkort jarig ben vroeg ik wie er allemaal op m'n b-day komen. :Y)


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny