• Mijn vader die belt.

    Zoals sommigen wel weten, is mijn vader opgenomen vanwege een beschadiging van zijn kleine hersenen. Dat is in de herfstvakantie 2009 gebeurt, en hij zit nog steeds in zo'n soort inrichting (hij is niet gek ofzo..). Eind deze maand krijgen we te horen of hij naar huis toe kan, of ergens onder begeleiding mag gaan wonen dan mag ik er waarschijnlijk ook bij :'D.
    Nu woon ik bij mijn opa en oma. Dat vind ik niet leuk, want ik mag echt niets.
    Vanavond ben ik alleen thuis en de telefoon ging net. Mijn vader belde. Ik helemaal blij omdat hij vroeg hoe het op school was gegaan vandaag enzo. Ik mis hem gewoon heel erg.
    Met wat geluk zie ik hem twee keer per week, maar door die rotsneeuw nu maar een keer.

    Is dat raar?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Natuurlijk is dat niet raar! Waarom zou het raar moeten zijn? =o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, helemaal niet. ik vind het heel logisch


    We can only learn to love by loving.

    Helemaal niet raar! Lijkt mij ontzettend leuk, je vader eindelijk weer bij je te hebben. Want ja, je vader blijft je vader. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ah lieve poepie, dat is toch niet raar!
    ik snap het heel goed =3
    het is en blijft je vader, dus is het toch wel logische =3

    Dat is zeker niet raar. Hij is je vader, het is toch logisch dat je graag bij hem wilt zijn(:


    Listen to what we're not saying..

    Eloquent schreef:
    Helemaal niet raar! Lijkt mij ontzettend leuk, je vader eindelijk weer bij je te hebben. Want ja, je vader blijft je vader. (:

    Dat is helemaal niet raar ;o

    Tuurlijk niet! Wat fijn voor je! :3

    Cacharel schreef:
    Tuurlijk niet! Wat fijn voor je! :3


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Natuurlijk is dat niet raar. Ik ben blij voor je! (:


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Die k*t sneeuw ook! hopelijk kan je vaker naar je vader toe! sterkte(K)


    look at Flixster.com

    Het is absoluut niet raar. Het is en blijft je vader, waar je normaal gezien elke dag mee geconfronteerd wordt -wat niet altijd stom is, zoals ik van mensen hoor-, en nu opeens is-ie niet in huis, dat is raar, hoor! Je moet altijd genieten van de tijd die je nog met hem hebt, wel fijn voor je dat je weer wat van hem hoorde en dat hij misschien naar huis mag! : )


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Dat is helemaal niet raar.


    Just a simple "I love you" (:

    Logisch dat je blij bent om hem te horen!

    Wauw, dat is heel fijn voor je! Hopelijk gebeurt het zo snel mogelijk!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.