• Is het jullie niet opgevallen dat meiden bij jongens met een ''Lok'' of ''emo haar'' al meteen comments zetten dat ze superheet zijn ofzo. En er vervolgens achteraan gaan -.-
    Ik kreeg laatst zelfs zo een haat reactie van een 13jarig kind. (mijn vriend ziet er emo uit) Dan denk ik echt zo van ''Doee even normaal man!!'' :8 Echt zielig(lol) Wie is het nog meer opgevallen?

    [ bericht aangepast op 13 jan 2010 - 19:43 ]

    Ja, dat is mij ook opgevallen. Ik vind het verre van lekker:9~


    rules don't stop me

    Apfoe, mij is het ook opgevallen. Een vriendin van mij vind Justin Bieber alleen maar leuk omdat hij zulk haar heeft x'3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ja, inderdaad. Ik heb er een hekel aan. Maarja, mijn vriendje heeft lekker geen lok ^^


    Life is hard and then we die

    maar ik let niet alleen op het haar.. het gezicht moet ook lekker zijn? xd whaha maar meestal val ik op jongens met lang haar Ö maarja mensen moeten het gewoon zelf weten(: maar om nou bij een jongen die je niet kent meteen reacties zoals; lekker enzo neer te zetten dat is wel beetje overdreven(:& haat reacties ook, je kent de mensen geeneens in het echt dus waarom zou je zo over hun praten ;p

    [ bericht aangepast op 14 jan 2010 - 16:37 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Poppy schreef:
    (...) Nou dat meiden op alle jongens die er maar emo uitzien. bijv. op Hyves ofzo als comment op hun foto ''lekkerding'' zetten.

    Zo beter(lol)
    Mmm dan benb ik anders dan de andere want zo ver dat ik het weet is Joe Jonas geen emo ;D


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    SnowEyes schreef:
    Ik vind het cúte, maar niet echt van; "HEBBEN,Hebben!," ofzo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    (cat)

    Zaitsev schreef:
    Ik heb een soort van haarfetish, dus mij niet meegerekend :x
    Ik vind gewoon halflang haar waar wat krul in zit vele malen mooier.

    Je haalt me de woorden uit de mond. :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Meestal heeft hij dan ook wel leuk haar. En sommige kijken alleen naar het uiterlijk


    Queen of Hell is my name

    Hier is het niet echt zo dat ze er achteraan gaan lopen, óf dat ze het mooi vinden, maar je hezbt wel gelijk hoor. x3


    None but ourselves can free our minds.

    Kvind emohaar helemáál niet 'lekker'. :X


    ars moriendi

    NINAxTOM schreef:
    maar ik let niet alleen op het haar.. het gezicht moet ook lekker zijn? xd whaha maar meestal val ik op jongens met lang haar Ö maarja mensen moeten het gewoon zelf weten(: maar om nou bij een jongen die je niet kent meteen reacties zoals; lekker enzo neer te zetten dat is wel beetje overdreven(:& haat reacties ook, je kent de mensen geeneens in het echt dus waarom zou je zo over hun praten ;p


    helemaal mee eens


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik vind mensen met emo haar niet meteen lekker, maar het emohaar zelf vind ik wel lekker. :9~


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Dat valt indd wel op jah.
    Met een emo kapsel of een kapsel dat er op lijkt zijn ze ineens lekker? Pfft. U_U


    Follow Your Dreams!

    ik hou meer van krulletjes:$:$:$:$:$:$:$


    Stop holding me under and let me breathe.