• Ok sommige wisten het al, nu weet ik het dus ook..ik spoor niet o_O
    Even jullie aandacht: Weet niet of sommige al gezien hebben dat je op de THSite hoesjes kunt kopen voor je laptop,gsm,I-pod & weet ik veel welke elektronische snufjes er nog actief opstaan. Anyway ik had er dus [/KlikHierVoorSite!] 2 dingen op besteld. 1voor m'n gsm & 1 voor m'n I-pod..dat maakt dus samen ongeveer iets van €25 voor die hoesjes...gisteren krijg ik ze toe & wat blijkt? Dat ik ongeveer €25 heb uitgegeven aan stickers die je gsm overlappen of je I-pod..& ja toen zat ik daar echt: What the fuck heb ik nu gedaan :|!?

    Nu jah je ziet het niet dat het dus maar een sticker is en dus wat fake is & tis schoon ze, maar toch xD met mij kun je vanalles meemkn:Y)
    mr ik zeg het maar eve voor mense die er willen bestlln: het is dus GEEN hoesje maar een dure sticker x)

    XxtomfreakskexxX


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Cool, ik wil die voor de dsi! <33

    Echt Cool vooral die laptop en die witte telefoon, maar ik zou het niet kopen denk ik als wil ik het wel...


    You are so god damn Sexy <3

    Oké, ook leuk toch?
    ik vind trouwens irritant dat je alles in het blauw zet ;x


    your eyes are like stars in the night.

    Als er folien staat weet je toch dat het geen hoesje is? Of ben ik nou scheel? :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.