• Sinds dit jaar kunnen we op voorhand rozen bestellen en die dan laten afleveren in de klassen op valentijn. Het gebeurt geheel anoniem, dus je hoeft niet te zeggen dat jij die persoon een roos hebt gestuurd. Cool, hé. :9~ Haha en ik en een vriendin willen allebei een roos hebben en omdat we er waarschijnlijk toch geen van iemand anders krijgen, sturen we elkaar er maar één. :Y)


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    All was well.

    Dat hebben wij ook op school ^^
    Jammer dat valentijn dit jaar in het weekend valt, dat verpest het wel een beetje x)


    I clicked my heels and wished for you.

    Bravery schreef:
    Dat hebben wij ook op school ^^
    Jammer dat valentijn dit jaar in het weekend valt, dat verpest het wel een beetje x)

    En op carnaval, hiephoi. :9~


    All was well.

    Ja dat doen wij ook. :9~
    Ik hoop dat ik er één krijg, van you know who!:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Bij ons kan je het sturen naar iemand, en je kan zelf kiezen of je het anoniem wilt of niet.
    Bij mijn klas komen ze altijd met 40 rozen ofzo. x'3

    [ bericht aangepast op 12 jan 2010 - 18:04 ]


    Smiling but close to tears.

    Doen wij ook :D georganiseerd door de 4de klas *mijn klas dus* en het geld gaat naar onze eindejaarsbal geloof ik :D


    Love is the movement <3

    Doen ze ook op onze school:D Ik wil er ook een krijgen maar niemand vind mij leuk of aardig. Ja een paar kids uit men klas maar verder niemand.

    Owjaa toch wel:P een paar bruggers xD Whahaha die lopen als hondjes achter me aan. Echt vreselijk en in de pauze's wijzen ze naar me.:|

    Maar wel leuk dat ik aanbidders_O_ heb(lol)


    Got another point of view in all the things I wanna do, I'm not stupid I'm not blind. Just don't wanna waste my time.

    doen wij ook al jaren op school
    is wel leuk, had er vorig jaar één naar een vriendin gestuurd


    Why don't you break my heart

    Valentijn valt dit jaar toch in de vakantie? :'D


    Only losers can act the way you do

    Eloquent schreef:
    Ja dat doen wij ook. :9~
    Ik hoop dat ik er één krijg, van you know who!:9~

    Haha, ik wil ook een roos. Van een anonieme jongen, want dat is zo romantisch. :Y)


    All was well.

    Dat hebben ze ook op onze school :')


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik hoop dat ik er één krijg dit jaar.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kingdom schreef:
    (...)
    Haha, ik wil ook een roos. Van een anonieme jongen, want dat is zo romantisch. :Y)

    Ja hè! Als ik er niet één van YouKnowWho (Voldemort?) krijg, dan dan dan.. wil ik ook anonieme.:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eloquent schreef:
    (...)
    Ja hè! Als ik er niet één van YouKnowWho (Voldemort?) krijg, dan dan dan.. wil ik ook anonieme.:9~

    Voldemort, Voldemort, evil Volde-, Volde-, Voldemort. :9~
    -parapapapapaaaa-


    All was well.

    Dat kan bij mij ook. Maar ik ben nog aan t twijfelen, ahah

    Dat hebben wij eigenlijk altijd al gehad volgens mij. Haha, ik ga iemand een neproos sturen. Ghehe, ik wil zijn gezicht wel eens zien.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.