• Jep, dat zei mijn muziek-leraar.
    Hij had ons gefilmt onder de les en gaat dat misschien op youtube zetten :3

    Maar toen hij het ging bekijken op de computer zei hij 'Tering, wat een goed beeld'. Dat heb ik een leraar nog nooit horen zeggen :'DD

    OLÉ *pumps* Si, senior. José Jalapeño on a stick. ;D

    EDIT: Jaja, ff nuttig houden. Heeft een docent bij jullie wel eens wat... 'ergs' gezegt?

    [ bericht aangepast op 12 jan 2010 - 17:43 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Jalapeño!!!!! :D


    Life is hard and then we die

    Hahaha. Ja, een keer zei een leraar klootzak tegen een jongen uit mijn klas. Maar toen deed die jongen wel echt gestoord.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn eco leraar scheld altijd zijn halve lessen vol. En hij is heel sarcastisch :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Uhm onze geschiedenis leraar zegt altijd; 'Druifjes', en omdat hij een accent heeft - uit Limburg dacht ik - klinkt het supergrappig.


    it's so empty living behind these castle walls

    PUKKELxDING schreef:
    Jalapeño!!!!! :D
    Olé! ;D


    I live for the applause, you will die for it.

    Ethereal schreef:
    Uhm onze geschiedenis leraar zegt altijd; 'Druifjes', en omdat hij een accent heeft - uit Limburg dacht ik - klinkt het supergrappig.
    *pumps* Ik woon in Limburg :3 Hier zeggen ze dan Druufkes ofzo :'D Naja, ik spreek geen plat dus ik weet het niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn muziekleraar zei vandaag nog: 'Je kunt natuurlijk ook de Arabische helden gebruiken als je Arabisch pakt: Osama Bin Laden, Sadam Hoessein, (en dan nog een naam maar die weet ik niet meer)' :'D

    [ bericht aangepast op 12 jan 2010 - 17:54 ]


    Only losers can act the way you do

    Bij ons deden verschillende leraren dat.
    Best grappig =X


    "Don't look back, you're not going that way."

    Wij hebben een stageleraar voor wiskunde. En die was heel serieus bezig, en toen iets niet lukte riep hij ineens heel hard 'Tyfus!' Dat vind ik eigenlijk ook best wel grappig, aangezien hij boos word als wij het zeggen :'D

    Mijn Engelsleraar van vorig jaar schold ons altijd uit. Klootzak dat het is...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Onze leraren schelden ons uit als kanker mongolen? O.o


    -

    Ja bij ons schelden er vet veel.
    Een zo'n dikke duits leraar zei zo een keer; Kijk die kanker slet daar lopen.
    Dusja, ik haat die man vanaf nu.
    En mijn lb leraar/mentor uit de eerste, zei een keer tegen zon gast; Je hebt m'n bui verkankerd,
    en die man gooit altijd met mijn spullen. Ik haat hem. x'x


    Smiling but close to tears.

    Mijn wiskunde leraar zei dat ik spiekte en een smet was op zijn blazoen met mijn cijfers.
    Vond ik niet zo aardig van hem.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ja van alles wel ;)

    En dan zeggen ze dat wij een grote bek hebben,,tgg


    You can run but not hide

    Mijn vroegere leraar van economie zei altijd 'Ma wa voor ne Smiegel zijt gij!' :'DD


    All was well.