• ..om de situatie die mij gebeurde vanmiddag.
    Ik wilde een nieuwe piercing laten zetten en heb er toen eentje direct naast mijn lippiercing laten zetten. Zodat ik er twee naast elkaar heb. Oftewel een Spiderbite. :'D
    Maar ze haalde het witte staafje eruit en wilde toen het bolletje pakken. En toen was er nog niks aan de hand. En toen draaide ze het bolletje erop en nog geen seconde later toen ie erop zat, vulde mijn hele mond zich met bloed. En toen droop het zo langs mijn kin naar beneden. x'D
    En nu zit mijn broek en trui volledig onder het bloed. =|
    En ik moest alleen maar keihard lachen daar. En toen kreeg ik nog een waterijsje van haar. 8D
    Iemand van jullie ook al eens iets in deze trant meegemaakt?

    [Edit; even drie fotootjes. De eerste twee laten zien hoe het er aan de binnenkant uit ziet. Schrik niet. :'DDD En de laatste is het resultaat. (:

    Foto 1.
    Foto 2.
    Foto 3.

    O ja, het is natuurlijk altijd heel leuk als je even in iemands mond mag kijken! :'3

    [ bericht aangepast op 12 jan 2010 - 20:10 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Nee, niet echt. =']


    Life is hard and then we die

    nee gelukkig niet :P,

    een waterijsje met dit weer?! x) hoe komt ze erop :P


    Cormamin niuve tenna' ta elea lle au'

    Goed bezig met topics aanmaken x)

    Aja, ik lach soms ook wel in situaties waarin je niet echt moet lachen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    frozenheart schreef:
    nee gelukkig niet :P,

    een waterijsje met dit weer?! x) hoe komt ze erop :P

    De zwelling moet meteen gekoeld worden en ze had nog waterijsjes liggen. Mjam. :9~


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik zou waarschijnlijk ook hebben moeten lachen hoor :'D Maar niet dat ik weet verder.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nid schreef:
    Goed bezig met topics aanmaken x)

    Aja, ik lach soms ook wel in situaties waarin je niet echt moet lachen.

    Sorry, but internet is being a bitch. ;x
    The same here. ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik zou waarschijnlij ook heel ergmoeten lachen :3
    -dus je hebt nu een spiderbite ? :3-


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    Ik zou waarschijnlij ook heel ergmoeten lachen :3
    -dus je hebt nu een spiderbite ? :3-

    'Ghehe, ja dat klopt. :'3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Nee want ik heb nog nooit een piercing laten zetten -gayhand-
    Maar ik lach soms wel wanneer het totaal niet zou moeten.


    No growth of the heart is ever a waste

    hoe kwam het dat het ging bloeden eigenlijk dan :O?

    Want ik had totaal geen bloed bij mijn lippiercing ;o

    en ik wil foto zien ! =D


    I solemny swear i am up to no good

    xBUSTED schreef:
    hoe kwam het dat het ging bloeden eigenlijk dan :O?

    Want ik had totaal geen bloed bij mijn lippiercing ;o

    en ik wil foto zien ! =D

    Waarschijnlijk heeft ze een zenuw of adertje geraakt, maar als je daar volledig doorheengaat dan bloedt het achteraf pas.
    En bij mijn eerste lippiercing had ik inderdaad ook geen bloed. En toen ik een snakebite wilde wel weer, maar dat was maar een straaltje. En als ik nu mijn mond een stukje openzette kwam d'r een hele lading uit. x'D
    Maar ik ga de foto's nu op mijn computer zetten, dus ze komen zo bij de Edit te staan.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk heeft ze een zenuw of adertje geraakt, maar als je daar volledig doorheengaat dan bloedt het achteraf pas.
    En bij mijn eerste lippiercing had ik inderdaad ook geen bloed. En toen ik een snakebite wilde wel weer, maar dat was maar een straaltje. En als ik nu mijn mond een stukje openzette kwam d'r een hele lading uit. x'D
    Maar ik ga de foto's nu op mijn computer zetten, dus ze komen zo bij de Edit te staan.


    hehe dat is best wel heel erg grappig xD

    heb je zown straaltje :X

    Ik lach altijd als mensen zich bezeren :X ik ben een echte sadist (A)


    I solemny swear i am up to no good

    Ik zou ook moeten lachen hoor


    One Day you'll remember me...

    haha, ja ik wel met mijn neuspiercing. Ik moest stilzitten en op dat moment moest ik dus heel hard niezen, dus zij heeft hetm op de verkeerde plaats gezet op dat moment en toen spoot alle bloed uit mijn neus, op mijn jas en tas, mijn moeder moest gillen en ik had de slappe lach.... :'D


    You can run but not hide

    whah woow Eye je hebt wel heel vaak je reactie gedropt :3 maar stiekem vind ik het wel grappig en ook dat met jou lippiercing :3 ik lach altijd als het juist niet het goede moment is (:


    T O K I O H O T E L < 3