• Gha, zo'n 16 - jarige player uit mijn wijk kwam naar me toe en zei; 'Ja, jij bent best sexy. Ik zou best wel es met je uit willen. Maar ik vind je net te dik. Zal ik laxeerpillen voor je kopen?'

    Ja, en bedankt hè! ><

    Ik was bíjna over mijn dikheidscomplex heen (Ben niet te dik! Yeah!), komt hij aan. En nee, ik vind hem niet leuk, maar die woorden doen toch wat.

    En voor de nieuwsgierige kindjes, nee, ik heb hem geen laxeerpillen laten kopen. (:


    everything, in time

    Hij wou je misschien gewoon stiekem verslaafd maken aan laxeerpillen zodat je ze van hem zou kopen ofzo? ;3


    None but ourselves can free our minds.

    Pff, wat een zak. Gelukkig dat je hem geen pillen hebt laten komen, wie weet wat voor een dingen die zou gaan halen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Wat een eikel D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kloot dat hij is ;x


    Some people make the world special just by being in it

    what an ass ;x


    We can only learn to love by loving.

    smileforme schreef:
    Hij wou je misschien gewoon stiekem verslaafd maken aan laxeerpillen zodat je ze van hem zou kopen ofzo? ;3


    Ghaha, ik laat me niet omkopen! (nerd)


    everything, in time

    Bam, das hard O.O
    Jezus.
    Nouja, hij gaf je ook een compliment. Je bent gewoon sexy. Ik bedoel, hij zegt wel dat hij je iets te dik vind, maar tegelijk vind hij je sexy, dus eigenlijk valt hij op meisjes die wel goed gevormt zijn maar durft hij het niet toe te geven.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Bam, das hard O.O
    Jezus.
    Nouja, hij gaf je ook een compliment. Je bent gewoon sexy. Ik bedoel, hij zegt wel dat hij je iets te dik vind, maar tegelijk vind hij je sexy, dus eigenlijk valt hij op meisjes die wel goed gevormt zijn maar durft hij het niet toe te geven.


    Joh, het is een player. Dus wss meende hij dat Sexy niet eens. x']

    Maar gha, als je het zo bekijkt!-wbw-


    everything, in time

    Omg, als iemand mij dat flikt ga ik hem slaan! Had dat ook gedaan : ) Dat is echt respectloos.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Phenomenon schreef:
    Omg, als iemand mij dat flikt ga ik hem slaan! Had dat ook gedaan : ) Dat is echt respectloos.


    Ik ben daar vet te verlegen voor !x']


    everything, in time

    Omg hoe lullig -_-' en hoe respectloos.. bah.
    Wat een eikel


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Wat een loser >.<
    Ik vind het trouwens wel raar dat hij laxeerpillen zei, misschien bedoelde hij het wel sarcastisch en vond hij je eigenlijk heel dun.
    Maar maakt ook niet uit, hij is stom en jij bent sexy. Zo.


    I clicked my heels and wished for you.

    Bravery schreef:
    Wat een loser >.<
    Ik vind het trouwens wel raar dat hij laxeerpillen zei, misschien bedoelde hij het wel sarcastisch en vond hij je eigenlijk heel dun.
    Maar maakt ook niet uit, hij is stom en jij bent sexy. Zo.


    Laten we hopen dat hij het Sarcastisch zei!_O_

    Gha, ik ben wel sexy hè! -wbw-

    (Sarcaaaaaasme)


    everything, in time

    sukkel dat hij is =3

    Gossh, wat een stomme gast. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker