Little Big Planet: Je moet gewoon de levels halen, valt niet veel aan uit te leggen
Assassins Creed: Daar is ook geen demo van. Wel een van de beste games. Bij deel 2 kun je véél meer dan deel 1. Natuurlijk is het altijd slimmer eerst deel 1 te kopen. Je bent namenlijk een huurmoordenaar en hebt allemaal gadgets zoals zwaarden, messen, werpmessen, hidden blade. (Bij deel 2 heb je meer -Je kunt wapens afpakken van andere wachters, hamers, bijlen etc. Ook heb je rookbommen en meer- Maar deel 1 snap ik qua verhaal ook niet. Je bent een man en je moet via een computer een huurmoordenaar in vroegere tijden spelen. Verhalen zijn qua deel 1 en 2 wel anders.
Uncharted 2: Single Player is ook heel leuk, het lijkt net een film. Multiplayer speel ik nu echt heel vaak. Ik heb 'm uitgespeeld, daarom. Maar dat is echt leuk. Verschillende matches (Deathmatch, Plunder, Elimination en meer) Sommige hebben een audio set waarmee ze kunnen praten. Je kunt vrienden uitnodigen om een groep te vormen, je hebt ook ranks enzo.
I live for the applause, you will die for it.