• Ja mijn leraar kwam gezellig bij me op schoot zitten xD.En hij heeft pleindienst en ik mag binnen blijven en op zijn pc zitten en ik heb thee van hem gekregen :'D.Ik heb eeen coowle leerkracht<3.

    EDIT: Hij is geen pedo ik heb een hele goede band met hem.Hij is mijn beste vriend op school.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2010 - 20:57 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik vind hem eng :X Als een van mijn leerkrachten zo "lief" zou doen, zou ik gillend weglopen ! Behalve bij eentje dan. Maar die mag niet op m'n schoot komen zitten :O


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik vind het een beetje pedofiel overkomen, sorry dat ik het zeg. Ik zou het zelf niet vertrouwen in ieder geval.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vind het een beetje.. raar(?) klinken, maar dat kan ook aan mij liggen.


    Protège moi de mes désirs.

    Ehm, gatver. :X


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het een beetje raar klinken.

    Op je schoot is niet echt eh normaal ofzo :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    Op je schoot is niet echt eh normaal ofzo :x


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    dat is niet normaal. x'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Rosebeat schreef:
    Op je schoot is niet echt eh normaal ofzo :x


    I'd rather go naked than wear fur.

    Het ligt eraan in tot hoeverre je die leraar kent. Sommige kunnen het wel doen, als je daar beter mee omgaat en het er van gewend bent. Dus over de persoon kunnen jullie niet echt oordelen of het normaal is. (: Maar goed, wel inderdaad een coole leraar! :'DDD


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Iee, eng! x]


    You are beautiful, you are love.

    Hmm, als een leraar op mijn schoot zou gaan zitten, is de eerst volgende keer dat ik hem zie in de rechtzaal.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Na jullie kennen hem niet.Maar ik ken hem echt heel goed hij is een van mijn mijn beste vrienden op school zo gezecht.Maar het kwam omdat ik niet van zijn stoel af wilde gaan enzo maar hij doet echt niks hoor :'D


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik vind het ook wel pedofiel overkomen voor een gewone leerkracht.
    maar waarschijnlijk ken jij hem wel heel goed enzo, want anders zou hij niet zomaar op je schoot komen zitten :')


    - hoi ;D

    sacred schreef:
    Ik vind het een beetje.. raar(?) klinken, maar dat kan ook aan mij liggen.


    hoi, jij bent leuk.