• Wie heeft het ?

Lookbook.nu is een site voor mode en modeliefhebbers. Fashionista's, fotograven en onder andere Alex Evans en Izzy Hilton zijn er actief.

Inkomen kan alleen op uitnodiging of je moet toegelaten worden door een aanmeldingsformulier.

Ik heb het klik maar omdat mijn camera kapot is en ik geen foto's wil maken met mijn blackberry heb ik maar een look die behoorlijk kut is.

Ik nodig bovendien niet uit, enkel als ik je stijl écht leuk vind en ik heb ook geen zin in dat iedereen gaat vragen of iemand ze wil uitnodigen, dus het liefst heb ik dat je je gewoon aanmeld bij de site zelf dan weet je zeker of je het wel hebt om erin te komen. en dat klinkt hard maar het is gewoon een 'exclusieve' site.

We can only learn to love by loving.

Papercut schreef:
    (...)
    Nee, nee. Dat je er wel een moord voor zou willen plegen. Vindt ik wel grappig het is maar een site, maar als je er graag op wil zou ik zeggen: maak een foto en schrijf je in.

Dat heb ik al gedaan, maar ja. Daar reageren ze toch niet op.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Geesz schreef:
    (...)

Dat heb ik al gedaan, maar ja. Daar reageren ze toch niet op.

Hm, stuur anders een foto naar iemand die het heeft en die kan je uitnodigen.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

[ bericht aangepast op 10 jan 2010 - 21:58 ]

Wrinkled linen and half tinted sunnies.

Frontpage schreef:
    (...)

Ik vindt dat jij het moet hebben!

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Papercut schreef:
    (...)
    Ik vindt dat jij het moet hebben!

Ik had pas later door dat het de site was waar ik een aantal dagen geleden me voor had ingeschreven maar ik krijg geen antwoord dus ik denk dat ik niet word toegelaten ;p

[ bericht aangepast op 10 jan 2010 - 21:08 ]

Ja, nu wel ; klik

Ik wil ooook! (huil)

-

Dat vind ik gemeen. oO

Eerst zeggen van 'Ik wil niet dat heel Q er straks op zit, stuur maar een foto op, dan kijk ik wel of ik je uitnodig', om vervolgens random people toch uit te nodigen. oO

Moet ik mezelf via die site bewijzen. Dat ik goede stijl heb?
    Ik kijk wel in de spiegel. Mijn stijl vind ik toevallig leuk en het is een van de weinige dingen waar ik trots op ben.

Word ik uitgenodigd? Leuk, en ik zal het zeker accepteren !
    Maar word ik niet uitgenodigd ? Jammer dan. (:

Zo kunnen mensen je stijl trouwens kopieëren. Dan is hij niet meer uniek!ö

everything, in time

Manhattan schreef:
    Dat vind ik gemeen. oO

Eerst zeggen van 'Ik wil niet dat heel Q er straks op zit, stuur maar een foto op, dan kijk ik wel of ik je uitnodig', om vervolgens random people toch uit te nodigen. oO

wie doet dat dan ?
    -heeft niet gedaan haha-
    ik vind dat iedereen uit mag nodigen die hij/zij wil maar ikzelf nodig niet uit en ik wil ook niet dat dat in dit topic gebeurd.

Prevail schreef:
    (...)

wie doet dat dan ?
    -heeft niet gedaan haha-
    ik vind dat iedereen uit mag nodigen die hij/zij wil maar ikzelf nodig niet uit en ik wil ook niet dat dat in dit topic gebeurd.

Jij niet hoor. :3

Manhattan schreef:
    (...)
    Jij niet hoor. :3
    jeeh

WEETJE jij staat niet in mijn vriendenlijst -SCHANDE- ik ga je toevoegen :#

Prevail schreef:
    (...)

wie doet dat dan ?
    -heeft niet gedaan haha-

Ik heb alleen Frontpage uitgenodigd want zij heeft een supergoede stijl.

Prevail schreef:
    (...) jeeh

WEETJE jij staat niet in mijn vriendenlijst -SCHANDE- ik ga je toevoegen :#

Jij moet je inderdaad schamen, ja! o.o

Het lijkt me wel vet om toegelaten te worden :3
    Misschien stuur ik ooit wel eens een foto op :'D

Never run out of reasons to smile...