• Avatar 3D, ghehe :Y). Halleluja voor Segourney weaver. En ik ga proberen een 3D bril mee te jatten :Y)(krul). Ik laat vanavond wel horen of het geluk is haha (krul). Oja en nu niet gaan zeggen hoe de film verloopt, want dat is dan spoiler voor de rest (nerd).

    Diegene die hem al gezien hebben, wat vonden jullie ervan? En hebben jullie normaal of 3d gezien?

    Edit: Mission Failed!! Kuttens x.x'

    [ bericht aangepast op 10 jan 2010 - 23:28 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Papercut schreef:
    Hm, ik wil hem niet zien, maar veel plezier en succes met het 3D brilletje jatten!

    dan word ie egt eng in 3D hoar xD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Powerfull schreef:
    dan word ie egt eng in 3D hoar xD
    Eng :'DD? Ik vond hem super vet en drie hoeraatjes voor Sigourney! Ze was zo vet goed in die film!!

    Alleen jammer dat ik de bril niet heb kunnen jatten. Het was zo'n hele speciale, en niet zo'n normale. Die paste trouwens ook maar net over mijn eigen bril heen zo dik en groot was die. Dus bij de ingang van de zaal kijkt zo'n man me vet eng aan wanneer hij die bril geeft. "Schade aan de bril of zoekgeraakte brillen.. Daar bedragen we €50,- voor." Dus toen zette ik het idee van de bril jatten maar uit mijn hoofd :Y), volgende keer beter misschien, haha (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben er ook heen geweest vorige week.
    Ik vond de film echt heel spannend en mooi!
    En ik heb 2brillen ;]
    Ik heb ze gewoon mee kunnen nemen hoor :]


    I've got you to make me feel stronger.

    tomsarms schreef:
    Ik ben er ook heen geweest vorige week.
    Ik vond de film echt heel spannend en mooi!
    En ik heb 2brillen ;]
    Ik heb ze gewoon mee kunnen nemen hoor :]
    hhaha okey. Ja ik weet niet wat voor brillen jij had. Maar die van mij was anders als ik normaal gewend ben :\. Zag er ook veel duurder en degelijker uit.


    Wie du mir, so ich dir.

    Aah, ik heb 'm ook gezien, maar niet in 3D. Mijn bioscoopbuddy heeft iets tegen 3D -slechte ervaring ofzo :'D
    Anyway, ik vond 'm echt vet mooi, wauw. ;D

    okee, ja ik weet niet gewoon zwarte brillen ;D
    ze zaten wel nog in het plastic haha.
    :]
    hoop dat je volgende keer ook een bril mee kan nemen;]


    I've got you to make me feel stronger.

    Naast LOTR, wat de mooiste trilogie blijft, is Avatar 3D de beste film die ik tot nu toe heb gezien. Heel veel mensen zeggen wel dat het precies het verhaal van Pocahontas is.


    "Let them eat cake!"

    Ik heb hem gezien in 3D, en hij is echt veeet :'D

    Je mag die bril houden hoor mijn oom was er ook heen en die mocht de bril gwn houden!


    Ivar Oosterloo.

    Ik heb het normaal gezien, hij was echt vet cool!


    Life is hard and then we die

    melstardoll schreef:
    Je mag die bril houden hoor mijn oom was er ook heen en die mocht de bril gwn houden!
    Jou oom heeft waarschijnlijk een normale platstice gehad. Die mag je ook mee nemen ja, maar die van mij was helemaal hightech. En zoals ik al zei ik moest 50 euro dokken als ie kapot of kwijt was.(krul)


    Wie du mir, so ich dir.