• Een 45-jarige Duitser raakte zo gefrustreerd dat zijn vriend niet opgewonden werd dat hij zijn balzak van zijn lichaam trok en uit het raam wierp.

    De 120 kilo zware dader van de vreselijke seksmarteling, Hans O., moet zich verantwoorden voor de rechtbank in Düsseldorf voor seksueel misbruik en het toebrengen van zware verwondingen.

    Het incident vond afgelopen september plaats in de plaats Neuss, nabij Düsseldorf, na een avond stappen. Zowel dader als slachtoffer, Alexander J., waren dronken. Toen Hans O. merkte dat zijn pogingen om Alexander te verleiden mislukten werd hij woest.

    Na meerdere keren de teelbalzak rond te hebben gedraaid scheidde deze zich af van het lijf van het slachtoffer. Zwaargewond begaf Alexander zich naar zijn huis, twee kilometer verderop. Daar werd een ambulance ingeschakeld. Zijn ballen werden later teruggevonden in de dakgoot bij het huis van O..

    Justitie eist dat de dader wordt opgenomen in psychiatrische behandeling.

    Bron: Nu.nl

    Like, omg. o-o


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    iewl, wat een freakin' pedo.


    Hated by many, confronted by none!

    AHAHAHA. ben je de dakgoot aan het schoonmaken. vind je dat xD


    The economy is suffering, let it DIE!

    Errug!


    You are beautiful, you are love.

    Ja, dat hoorde ik ook al van mn moeder, dit weekend o.O ik voelde de pijn serieus keihard.


    Destroy what destroys you.

    Omg, dat is ziek ._.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Achtelijk oO


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik krijg al pijn als ik er aan denk. ._.
    En trouwens die man zou wel heel sterk geweest zijn, ik bedoel, "Kom, laat ik even je balzak er af rukken." ._.


    Death is placeful, easy. Life is harder.