• 'Ja en klasgenoot van me, ik moet dus met haar iets van scheikunde maken, en dat moet maandag af, maar mevrouw moet zo nodig eerst al haar dingen doen om daarna nog enens aan scheikunde te beginnen, 'Nee ik kan niet zondag want ik ben bij mijn vriendje' nou heb ik haar de waarheid verteld krijg ik terug dat ik het maar moet bekijken. 'Mijn mail wil ook niet uploaden, blablabla' Echt kutwijf dat ze is, ik ga dus mooi neit haar deel maken, en haar naam komt ook niet onder mijn deel! Come on, wat is nou belangrijker je vriendje of school?! Of gym of school? of voetbal of school?

    'Ik vind voetbal belangrijker dan shcool, voetbal gaat voor'

    Serieus, ze kan doodvallen met der voetbal, ik kan der echt neit meer uitstaan!

    Iemand tips?
    x
    -Sorry ik ben boos-


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik zou het zeggen tegen een leerkracht. Dat ze niets wil doen enzo.
    En ja, zoals je zegt, gewoon jouw deel maken en haar naam er niet onder zetten.


    Never run out of reasons to smile...

    Gewoon je eigen deel maken en dat inleveren. En tegen je leraar zeggen dat ze niet meegeholpen heeft.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    Gewoon je eigen deel maken en dat inleveren. En tegen je leraar zeggen dat ze niet meegeholpen heeft.

    En haar uitschelden? Serieus er zijn dingen waar ik tegen kan maar hier heb ik en haat aan!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wat een lege zak -,-


    Life begins at the end of your comfort zone

    katrnaSOUNDS schreef:
    Wat een lege zak -,-

    Gheghe'


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Mijn vriend gaat voor school.
    Want school heb ik toch meestal wel af.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Mijn vriend gaat voor school.
    Want school heb ik toch meestal wel af.

    Dat is wat anders jij hebt het dan af, jij laat hoop ik niet iemand stikken met en moeilijke opdracht, die je gezamenlijk meot maken.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Messias schreef:
    (...)
    Dat is wat anders jij hebt het dan af, jij laat hoop ik niet iemand stikken met en moeilijke opdracht, die je gezamenlijk meot maken.

    Nee, want dat is triest.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik zou gewoon jou deel maken, dat inleveren en het aan je docent uitleggen. En idd niet haar naam erop zetten. Dan heeft zij een probleem, want zij heeft het niet af dan. En jij wel.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oeh , niet zo best x

    Jij gaat gewoon jouw deel maken, heel netjes en volledig. Dat ga je afgeven en dan ga je uitleggen hoe het komt dat jouw klasgenootje niets heeft gedaan. :Y)

    -Troost-

    Manhattan schreef:
    Jij gaat gewoon jouw deel maken, heel netjes en volledig. Dat ga je afgeven en dan ga je uitleggen hoe het komt dat jouw klasgenootje niets heeft gedaan. :Y)

    -Troost-

    -Huilt uit op Jolien's schouder.-


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    LadyBug schreef:
    Ik zou gewoon jou deel maken, dat inleveren en het aan je docent uitleggen. En idd niet haar naam erop zetten. Dan heeft zij een probleem, want zij heeft het niet af dan. En jij wel.


    None but ourselves can free our minds.

    Zeg gewoon tegen haar dat als ze niet meehelpt ze het maar uit moet zoeken. En dan lever je gewoon je eigen deel in zonder haar naam eronder :'D

    Ik heb ooit een project dat met zijn 4en moest, alleen gedaan. Ik had er bij gezet dat ik het alleen had gemaakt. Krijg ik een 7 en de rest een 6.8, naaiers.

    Maak alleen jouw deel, en geef dat kind een keiharde klap tegen der kop. Of Beter trap een voetbal tegen haar hoofd.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.