• Bij het winkelcentrum hier is z'n fietsen stalling.En daar staat bijna de hele week z'n man.Die man die is echt heel lelijk en vet bah maar dat laten we even achterwegen ^^.Maar ik praat wel is tegne hem enzo want jah zo ben ik.Ik ben echt z'n goedsul x'D.Maar ik ging pas geleden pillen kopen en toen kwam ik geld tekort en die man vroeg dus hoeveel ik had dat bedrag gezegt en toen gaf hij me dat en toen zei hij in mijn oor heel eng "Je weet tog dat ik alles voor je over hep?".En hij slaat wel is ene arm over me heen.Maar vandaag moest ik make-up gaan kopen en toen kwam hij naar me toe gaf hij me drie zoennen op me wang voor gelukkig nieuwjaar O,O.Kijk dat mensen die je goed kent dat nou doen snap ik wel.Maar dat gaat tog echt te ver.en als ik weg loop dan kijkt hij me heel de weg na.En hij ging helemaal vertellen waar zijn huis en auto stonden zodat ik een keer langs kon komen.Ik bedoel dan ben je tog een pedo.Hij is iets van 40 of nog ouder en dan ga je zo doen bij een meisje van 14 jaar oud.Dan ben je tog ook niet goed wijs of ben ik nu gek?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Chambermaid schreef:
    Hij gaf je geld, dat is awesome :"D


    xD whhaha ik lachte me dood toen ik je reactie zag xD.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    mep 'em met je tas!!:@
    nee, whaha dat is zielig...
    maar dat hij je allemaal ging vertellen waar hij woont, is echt wel verdacht..
    ik zou proberen steeds minder met hem te praten, wel onopvallend, tot hij onder een auto komt ofzo en je van hem af bentxD

    Chambermaid schreef:
    Hij gaf je geld, dat is awesome :"D

    Zo grappig vind ik dat niet. ;)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Rosebeat schreef:
    Misschien bedoelt hij het wel niet zo. Maar ik zou toch even extra opletten als ik jou was.


    None but ourselves can free our minds.

    Niet slim dat je dat geld hebt aangepakt van een vreemde. Je zegt zelf; ik vind het raar dat een vreemde mij drie zoenen geeft maar ik vind het ook kinda raar om geld aan te pakken van iemand die je niet kent. Je weet niet waar hij toe in staat is.

    Maar dat terzijde, ik denk dat je gewoon een andere kant op moet lopen of iets doen zodat het lijkt je hem nietwetend passeert?

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 23:27 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Plethora schreef:
    Ik zou daarvan uit de buurt blijven, als ik jou was. :X


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!