• Bij het winkelcentrum hier is z'n fietsen stalling.En daar staat bijna de hele week z'n man.Die man die is echt heel lelijk en vet bah maar dat laten we even achterwegen ^^.Maar ik praat wel is tegne hem enzo want jah zo ben ik.Ik ben echt z'n goedsul x'D.Maar ik ging pas geleden pillen kopen en toen kwam ik geld tekort en die man vroeg dus hoeveel ik had dat bedrag gezegt en toen gaf hij me dat en toen zei hij in mijn oor heel eng "Je weet tog dat ik alles voor je over hep?".En hij slaat wel is ene arm over me heen.Maar vandaag moest ik make-up gaan kopen en toen kwam hij naar me toe gaf hij me drie zoennen op me wang voor gelukkig nieuwjaar O,O.Kijk dat mensen die je goed kent dat nou doen snap ik wel.Maar dat gaat tog echt te ver.en als ik weg loop dan kijkt hij me heel de weg na.En hij ging helemaal vertellen waar zijn huis en auto stonden zodat ik een keer langs kon komen.Ik bedoel dan ben je tog een pedo.Hij is iets van 40 of nog ouder en dan ga je zo doen bij een meisje van 14 jaar oud.Dan ben je tog ook niet goed wijs of ben ik nu gek?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ieeeelll.
    Ik krijg tering rillingen van zo'n people ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik zou daarvan uit de buurt blijven, als ik jou was. :X


    Let the Night embrace you

    Plethora schreef:
    Ik zou daarvan uit de buurt blijven, als ik jou was. :X


    Ja ik probeer hem ook te negeeren maar dan roept hij hoi ofzo en dan ben ik weer zo iemand die dan hoi terug moet zeggen anders vind ik het zielig xD.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Iel, nou zou ik je eens wat zeggen. Gelijk ontwijken! Geen contact zoeken en tegen je ouders zeggen. Je weet niet wat zo'n man allemaal in zijn hoofd haalt. Als hij echt te ver gaat, meteen naar de politie gaan.


    Got another point of view in all the things I wanna do, I'm not stupid I'm not blind. Just don't wanna waste my time.

    Misschien bedoelt hij het wel niet zo. Maar ik zou toch even extra opletten als ik jou was.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Voortaan negeren? Meestal hebben zulk soort mensen niet veel goeds in de zin.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Je had het geld moeten weigeren, want nu verwacht hij waarschijnlijk iets van je terug.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik ga hem ook hard negeeren.Maar ik kan dat niet zomaar xD.Maar thnx voor tips allemaal<3.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Plethora schreef:
    Ik zou daarvan uit de buurt blijven, als ik jou was. :X


    Home is now behind you. The world is ahead!

    JoJudicious schreef:
    Je had het geld moeten weigeren, want nu verwacht hij waarschijnlijk iets van je terug.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Fingers schreef:
    Ik ga hem ook hard negeeren.Maar ik kan dat niet zomaar xD.Maar thnx voor tips allemaal<3.

    Kun je niet via een andere weg voortaan lopen? Dan negeer je hem ook niet, want dan kom je niet eens langs hem. Of voortaan even met een vriendin langs gaan en doen alsof jullie enorm druk in gesprek zijn. Of doen alsof je aan het bellen bent, etc. (: Succes!


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Kun je niet via een andere weg voortaan lopen? Dan negeer je hem ook niet, want dan kom je niet eens langs hem. Of voortaan even met een vriendin langs gaan en doen alsof jullie enorm druk in gesprek zijn. Of doen alsof je aan het bellen bent, etc. (: Succes!


    Ja maar daar staat het afgezet om dat ze daar aan het bouwen zijn.Maar ik ga dat bellen probeeren of ik doe me mp3 op :) slimme jij :'].


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Is dat in centrum v. Rotterdam? ._.

    Drie zoenen geven op oud jaars avond aan vreemden vind ik niet vreemt..
    hierzo is dat heel normaal.. ;x
    Maar jah, Den haag is een betje debiel.. x'D
    But, in jouw situatie zou ik er ook niet goed van worden!
    Jakiebha,, ik had hem al lang een klap gegeven.. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hij gaf je geld, dat is awesome :"D


    Alis volat propriis.