• -staat het hier trouwens goed?-

    Ghallo.
    Ik wil een nieuwe telefoon voor mijn verjaardag, maar ik heb géén idee welke. Misschen hebben jullie tips of zo? Misschien heb je er nu één die je heel leuk vind, of wil je er één die je ook heel leuk vind, en die je mij ook gunt :'D
    Dus, iemand een leuke mobiel pour moi? Geef maar een link + naam, en dan zoek ik verder zelf wel ui wat ie kan en zo.
    Dankjewell.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rosebeat schreef:
    Ik zou in ieder geval geen LG nemen. Ik vind dat echt een rotmerk :x

    Da's waar =D.
    Die zijn direct kapot =D


    Has no one told you she's not breathing?

    Extremely schreef:
    (...)
    Iedereen heeft die. Iedereen zegt trouwens dat die slecht is en dat die direct kapot is .. (:
    Ik weet wel dat dat toeval kan zijn, maar het is wel algemeen bekend dat Samsungs mooie en goede gsm's zijn maar wel redelijk snel kapot.. Dit was mijn persoonlijke wijsheid x)


    Dat is niet waar ik heb samen met een hele boel vriendinnen dezelfde Samsung Star en niemand heeft er al problemen mee gehad.


    I found myself in Wonderland.

    Ik heb een samsung corby die is echt goed


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    LG's zijn niet kut.
    Ik heb 6x ofzo LG gehad en ze zijn geen enkele keer kapot gegaan. Dat ligt dan gewoon aan jezelf.
    Ik heb die LG die ik nu heb, echt wel 100.000.000 keer laten vallen en hij is niet kapot.

    Oh, je kan een Blackberry nemen :')

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 18:04 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    Extremely schreef:
    (...)
    Iedereen heeft die. Iedereen zegt trouwens dat die slecht is en dat die direct kapot is .. (:
    Ik weet wel dat dat toeval kan zijn, maar het is wel algemeen bekend dat Samsungs mooie en goede gsm's zijn maar wel redelijk snel kapot.. Dit was mijn persoonlijke wijsheid x)
    Nou, ik heb zo'n tweeënhalf jaar gedaan met een mobieltje van Samsung en hij werkte prima totdat er een draadje losschoot of zo bij het klappertje.
    En nu heb ik een Samsung Star en die werkt ook prima =3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik zelf zit te verzinnen tussen nokia 5530 en samsung s5560, het meeste zit daar wel op wat de gemiddelde wel willen, en ze zijn ook niet duurder dan 300.. dus misschien iets om naar te kijken?:P


    Nvt

    Enigma schreef:
    Ik heb een Blackberry bold 8500. Hij is behoorlijk prijzig, maar je krijgt wel waard voor je geld vind ik. Enkel is hij niet val bestendig -oepsie :3- en is die vna mij daardoor half kapot :3 maar er zit sowieso 2 jaar garantie op dus als ie stuk gaat kun je hem altijd op sturen. Opzich is het een hele fijne mobiel met hele goede opties zoals internet, word etc. :3 dus ook handig als je wilt schrijven onderweg.


    oe handig:"D


    .

    Nokia N97. Die is heel goed!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.