• Peepz.
    Haha welke kledingstijl spreekt jullie zoveel aan ?
    Welke merken zijn jullie favorieten ?
    En misschien wat beroemdheden die je kledingstijl toepassen ?

    Ik hou meer van de vintage/engelse stijl. Zara of de goedkope onbekende winkeltjes vind ik wel aparte kleding hebben. Wat emma watson in teenvogue aan had was prachtig. + lauren conrad en whitney combineren alles zo mooi !


    letscrawlback- to the love we used to have.

    Stijl: Echt modieus, of alternatief.
    Ik heb geen bepaald voorkeur voor merken,
    en ik heb ook geen 'kleding-idool'


    your eyes are like stars in the night.

    het liefst loop ik gewoon in een skinnyjeans met een makkelijk truitje erop. En dan soms nog een vestje ofzo.

    Ik hou het makkelijk.

    Ik ben meer van de vintage en de echt to-die-for outfits, mijn favoriete merken zijn Zara&H&M omdat ze meestal mooie en leuke dingen voor weinig hebben. Ik vind Cory Kennedy een leuke stijl hebben


    We can only learn to love by loving.

    Enigma schreef:
    Ik ben meer van de vintage en de echt to-die-for outfits, mijn favoriete merken zijn Zara&H&M omdat ze meestal mooie en leuke dingen voor weinig hebben. Ik vind Cory Kennedy een leuke stijl hebben


    helemaal mee eens !


    letscrawlback- to the love we used to have.

    Ik hou van de stijl van Lauren Conrad, Whitney Port, Lo Bosworth & Stephanie Pratt.
    Zelf koop ik bijna al mijn kleren bij de H&M.
    Zara heeft ook vét leuke kleding maar die zit niet echt in de buurt bij mij xd
    Ennnn ik koop ook wel veel over internet, en dat bij New Look en Topshop. Hele leuke dingen voor weinig geld.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Phenomenon schreef:

    Zelf koop ik bijna al mijn kleren bij de H&M.
    Zara heeft ook vét leuke kleding maar die zit niet echt in de buurt bij mij xd


    H&M koop ik ook veel, maar ook in duitsland geloof het niet de takko daar heeft best leuke kleding !
    en de Zara. die heb ik in frankrijk bij me tante :Y)


    letscrawlback- to the love we used to have.

    Eh ik heb niet echt iets wat ik leuk vind, maar gistereren werd ik "hillsy" genoemd > the Hills/Hillsy, snap je :)


    I recycle my thoughts.

    Zolang je er niet bij loopt zoals iedereen vind ik het best. Ik kleed me zoals ik wil, en dat is van alles wat ^^ Ik vind dat Hayley Williams zich cool kleedt, want zij durft tenminste. Ik koop veel kleren bij de H&M, en schoenen bij de Brittain n_n

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 12:48 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ga altijd wat voor de modieuze kleding, vaak dan toch wel een skinny jeans met een modieus truitje. Mijn kleding komt van de H&M, Vero Moda of de New Yorker. En Lauren Conrad haar stijl spreekt me wel aan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    De NewYorker !
    aahh - mamma bracht me shirts uit Keulen mee daarvan .

    I love it =]


    letscrawlback- to the love we used to have.

    Ik hou van de stijl van Taylor Momson, Rihanna & Hayley. Daar jat ik dus soms ook ideeën van. Ik koop mijn kleding bij H&M, New yorker, boetiekjes en tweede hands winkels. Mijn stijl is te omgeschrijven als Girly meets Rock, maar toch modieus.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb niet echt een specifieke styl. Ik koop en draag wat ik zelf mooi vind en dat is zeer uiteenlopend. Heb geen favoriete merken en ook geen styl-voorbeeld of zo.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Attitudeholland!
    Daar bestel ik meestal mijn kleren (net als gisteravond weer dus:Y)) omdat ze daar zeer gave kleding en schoenen hebben. Is meestal wel duur, maar daarvoor heb ik ouders die me teveel verwennen. x'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    CandyxStore schreef:
    De NewYorker !
    aahh - mamma bracht me shirts uit Keulen mee daarvan .

    I love it =]

    Ja echt een leuke winkel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb niet zo echt een style. Meestal koop ik wat mooi is en wat bij aanspreekt. Meestal koop ik kleren bij H&M,Zara,Massimo Dutti, Ichi, Beyoung,... .Een stylvoorbeeld heb ik ook niet zo bepaald.