• Jaa ik haat sneeuw echt!
    We zouden vandaag zo naar Duitsland gaan om te winkelen.
    Echt ik was zo blij om een keer daar naar toe te gaan gaat het niet door -.-'
    En vanovond zou ik met mij vriend en mijn vriendinnen en vrienden naar de film gaan zegt me moeder zo dood leuk: 'ja misschien kan je het beter verzetten' -.-
    En maandag begint het weer keihard te sneeuwen moet ik ook nog eens helemaal naar school fietsen wat best ver is -.-'

    Haten jullie sneeuw ook zo?

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 9:46 ]


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Ja, want ik ben er al twee keer door gevallen. ;[


    Let the Night embrace you

    Plethora schreef:
    Ja, want ik ben er al twee keer door gevallen. ;[

    Aaawhh pijnlijk, gelukkig ben ik nog niet gevallen, maar wel bijna uitgegleden


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Ja, want daardoor kon ik eerst niet naar Mieke (in de vakantie) gaan, het is koud en ik val erdoor. Het is hatelijk.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Normaal ga ik morgen paardrijden maar dat gaat vast niet door
    Echt niet leuk want ik heb al 6 weken niet meer gereden en nu zie ik Rani niet meer


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik haat sneeuw ook.
    Behalve toen ik sneeuwvrij kreeg. Toen vond ik sneeuw heel lief :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind het leuk als het vakantie is en als het niet te lang blijft liggen. Twee daagjes sneeuw is oké, maar echt geen hele week dat er sneeuw ligt ._.
    'k ben altijd helemaal bevroren als ik op school aankom!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ja, heel stom. Ik zou eigenlijk vandaag naar de andere kant van de stad gaan om daar mijn nieuwe bed op te halen, maar dat gaat ook niet door, vanwege de sneeuw. Het is ook super glad. Ik haat het ook heel erg!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, want ik kan neit met de scooter, de achterband van mijn fiets glijd de hele tijd weg en ik heb al een paar genante bijna val acties gehad die collega's hebben gezien,,:S


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Ja, ik mag niet naar vriendinnen toe. Omdat het hier een grote ijsbaan is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hier ligt bijna geen sneeuw =(


    Never run out of reasons to smile...

    De eerste paar dagen was het leuk, maar nu is het een grote ijsbaan geworden. Ik ben er ook al een keer door gevallen, waardoor ik dus echt vet pijn in me rug heb >.<
    En heel veel plannen die ik had in de kerstvakantie zijn niet doorgegaan vanwege de sneeuw...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ja want daardoor werd ik ziek !
    Rotte piemel sneeuw

    :\


    letscrawlback- to the love we used to have.

    Sneeuw is leuk, maar het moet niet op de weg liggen.


    your eyes are like stars in the night.

    Unfaltering schreef:
    Hier ligt bijna geen sneeuw =(


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik vind sneeuw zo leuk. :3


    " I'm not your boyfriend, baby. "