• Ik vind dat ik teveel huiswerk op heb voor maandag.
    Voor scheikunde moet ik 86 vragen maken en je moet ALLES invullen. Ze gaat controleren.
    Voor natuurkunde moet ik 44 vragen maken en ook deze allemaal invullen. Zelfde lerares, wordt ook gecontroleerd.
    Voor wiskunde moet ik 49 sommen maken, wordt ook gecontroleerd.

    Dat is toch niet normaal meer?
    Ik loop bij niets achter, dus het ligt niet aan mij dat het zo achterlijk veel is.

    Iemand net zulke k*tleraren?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat is wel heel veel inderdaad ;o
    Ik moet een Engels tijdschrift maken. Verder niets.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is wel heel veel >< Zoveel geven ze niet bij ons op ._. Of wel? -denkt- Nou, bij natuurkunde kan die man wel veel opgeven. Maar hij is gewoon k*t ><


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Life is hard :/
    Ik moet ook altijd voor wiskunde 100 opgaven maken enz


    you’re the one that keeps me strong

    Ik: 50 opgaven natuurkunde, 1 werkstuk voor godsdienst en nog 4 proefwerken volgende week.


    I am an idiot, I move.

    Dat is niet veel, vind ik :') ik heb al meer meegekregen, en dan zit ik nog maar in het 2e jaar.

    Vigilante schreef:
    Dat is niet veel, vind ik :') ik heb al meer meegekregen, en dan zit ik nog maar in het 2e jaar.


    Voor het 3e jaar vmbo tl is dat veel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Buhh, dat is inderdaad veel huiswerk :\. Gewoon er aan beginnen en kijken hoever je komt. Als dit vaker voorkomt moet je misschien is met je afdelingsleider gaan praten, dat je omkomt in het huiswerk en vind dat het teveel is. Of misschien moeten ze (meer) tijd in de les besteden aan huiswerk maken. Succes nog met maken :\


    Wie du mir, so ich dir.

    poepie, je weet het al, maar ik vind dat veel te veel. =x

    Geesz schreef:
    (...)

    Voor het 3e jaar vmbo tl is dat veel.

    Ik weet niet echt wat vmbo is :') maar okay

    Nee, bij ons doen ze niet meer aan controleren.
    /5 Havo.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb 6 vakken voor maandag. En ik heb 6 uur maandag. Dus voor alle vakken huiswerk. En dan begint deze vrijdag de toetsweek. Die leraren denk gewoon niet na.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    best veel, ja. maar beter veel maken dan veelleren.
    ik heb over een week toetsweek =( 8 toetsen leren. ik ga kapot.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.