• Jah, ik ga even het groene kind uithangen.
    Ik zal het kort houden:
    Zijn er nog mensen gefrustreerd omdat de klimaattop in Kopenhagen niets heeft opgeleverd? Dat Amerika en China geen bindend akoord wilden en dat nu onze planeet naar de kloten is?

    Haha, ik weet dat het oud nieuws is, maar ik ben echt ongelofelijk gefrustreerd over.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik heb daar niet echt gevoelens bij. Beter milieu, prima. Geen beter milieu, ook prima.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben niet zo op de hoogte van die dingen in Kopenhagen. Maar ik vind het wel sucken dat onze aarde er zo erg aan toe is, en dat niemand er wat aan doet. Of ja, wel als het te laat is. Daar zit ik wel vaak aan te denken.

    Sentiment schreef:
    Zolang de grootmachten als Amerika bijvoorbeeld, niet meedoen heeft het geen enkele nut dat wij een spaarlampje gebruiken in plaats van een gloeilamp. Alsof wij als minilandje de wereld kunnen verbeteren.

    Het is een begin vind ik. Maar je hebt wel gelijk, heel de wereld moet samenwerken.
    China mag dan wel een volop ontwikkelende economie hebben, ze zouden er beter ineens een duurzame van maken.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Rosebeat schreef:
    Ik heb daar niet echt gevoelens bij. Beter milieu, prima. Geen beter milieu, ook prima.


    Maar wij moeten het later, wanneer het zo goed als te laat is, allemaal gaan oplossen.
    Wat je zegt, vind ik vrij kortzichtig (no offence, ik wil alleen maar overtuigen (; ): wil je dan, zoals ik al eerder heb gezegt, dat je (klein)kinderen leven in een wereld vol van kankers, zonder bomen, vissen of dieren?
    Echt, het milieu is belangrijk en we verpesten het dus niet enkel voor onszelf, maar voor alle andere levende organismen. Kijk naar de ijsbeer en de walvissen.


    Home is now behind you. The world is ahead!