• Dat mijn ex-beste vriendin heel close is met een ander meisje wat ik ken. door haar zijn we zeg maar uit elkaar gegroeit, althans voor mij voelt dat zo en ik kan het nog altijd niet hebben om hun OF oude vrienden van me met haar samen te zien, het is alsof er dan een mes in mijn hart word gestoken en ze er aan blijven wrikken net zolang totdat ik leeg gebloed ben. Ik vind dat meisje best aardig, maar ik kan gewoon niet vergeten dat zij het mooiste wat ik ooit gehad heb kapot heeft gemaakt en nu voel ik me dus vet klote alleen omdat ik na zit te denken over vroeger ;x

    iemand vergeettips ?

    -mijn ex-bf kn dit ook lezen, ze heeft Q. maar dat maakt me niet uit, ze moet weten waarom ik denk dat het over is gegaan-

    EDIT : Ik wil VERGEETTIPS geen gezeik, als je wilt zeiken moet je niet bij mij komen want ik word echt boos op je, dat je het weet. ik trek het nu even niet meer ;x

    [ bericht aangepast op 8 jan 2010 - 19:59 ]


    We can only learn to love by loving.

    ik had precies het zelfde we waren een groepje van drie, de twee gingen steeds meer met elkaar om, ik vroeg wanneer we iets konden doen, ze bedacht een smoes en ging met mijn andere vriendin dingen doen. Slechte vriendinnen keus dus.

    We zijn uitelkaar gegroeid, ik heb zelde nog contact met een van de twee de andere hebben van mijn msn en hyves afgegooid. uitpraten vondt ik niet meer nodig.


    The Truth is always merciless

    Was dat dat meisje, wat je toen eens een lange tijd niet meer gesproken had en ineens weer wel omdat haar vader in jou buurt woonde? Zoiets kon ik me herinneren.

    Ik vind het echt klote voor je en ik kan het me voorstellen dat je dat gewoon echt niet leuk vind. Ik heb hier alleen jammer genoeg geen tips voor sorry. Ik vind het echt rot voor je. *knuff*


    Wie du mir, so ich dir.

    Misschien kan ik je een geruststelling geven. Als zij dat jou flikt, heb je ook kans dat dit haar overkomt. Nu vraag ik me af hoe diepgaand zo'n vriendschap is. Ik weet een ding uit de meidenwereld: we zijn verdomd schijnheilig en oppervlakkig en tegelijkertijd zo diep, onvoorspelbaar en ondoorgrondelijk als de oceaan zelf.


    No growth of the heart is ever a waste