• Dat mijn ex-beste vriendin heel close is met een ander meisje wat ik ken. door haar zijn we zeg maar uit elkaar gegroeit, althans voor mij voelt dat zo en ik kan het nog altijd niet hebben om hun OF oude vrienden van me met haar samen te zien, het is alsof er dan een mes in mijn hart word gestoken en ze er aan blijven wrikken net zolang totdat ik leeg gebloed ben. Ik vind dat meisje best aardig, maar ik kan gewoon niet vergeten dat zij het mooiste wat ik ooit gehad heb kapot heeft gemaakt en nu voel ik me dus vet klote alleen omdat ik na zit te denken over vroeger ;x

    iemand vergeettips ?

    -mijn ex-bf kn dit ook lezen, ze heeft Q. maar dat maakt me niet uit, ze moet weten waarom ik denk dat het over is gegaan-

    EDIT : Ik wil VERGEETTIPS geen gezeik, als je wilt zeiken moet je niet bij mij komen want ik word echt boos op je, dat je het weet. ik trek het nu even niet meer ;x

    [ bericht aangepast op 8 jan 2010 - 19:59 ]


    We can only learn to love by loving.

    Hm, ik heb geen tips want ik zit in net dezelfde situatie.


    - hoi ;D

    Goh, ik zou het niet weten.
    Misschien wat leuks doen met andere vriendinnen?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ehm nou, bedenk eens dat je BF best ook met andere mensen om mag gaan. Waarom is dat zo een probleem? Je hebt toch geen verkering met haar? Ze is toch niet jouw eigendom? Als zij met anderen wil rondhangen laat haar dan en ga zelf ook eens met andere meisjes rondhangen. Van dat kleffe gedoe word je ook niet bepaald sociaal.


    Life is hard and then we die

    Als ze het mooiste was dat je ooit hebt gehad, dan zou je nu nog aan het proberen moeten zijn om het goed te maken. De beste manier om dit op te lossen is niet een topic openen en dan zo aan haar tonen dat je het zo aanvoelt. Vertel het haar persoonlijk. (flower)
    wie is ze?


    All was well.

    PUKKELxDING schreef:
    Ehm nou, bedenk eens dat je BF best ook met andere mensen om mag gaan. Waarom is dat zo een probleem? Je hebt toch geen verkering met haar? Ze is toch niet jouw eigendom? Als zij met anderen wil rondhangen laat haar dan en ga zelf ook eens met andere meisjes rondhangen. Van dat kleffe gedoe word je ook niet bepaald sociaal.
    je hoeft niet zo aanvallend te doen. En ze is mijn eigendom niet en ze is mijnBF niet meer, omdat het allemaal kapot is gemaakt. elke x dat we wat zouden doen, moest dat andere meisje mee, opeens kon ze vaak niet meer omdat ze al wat met dat andere meisje ging doen en uiteindelijk ben ik gewoon vergeten, althans zo voelt het. ik heb NOOIT gezegt dat ze mijn eigendom was en weetje ik heb haaral FUCKING bijna 6 maand niet gezien.


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt,maar ik heb die gewoon genegeert en met de rest van mijn vrienden opgetrokken,al is het vervelend,als je die dan terug ziet,maar dan denk ik 'dat ik het nu ook wel goed heb' en dan is dat iets minder.

    Enigma schreef:
    (...) je hoeft niet zo aanvallend te doen. En ze is mijn eigendom niet en ze is mijnBF niet meer, omdat het allemaal kapot is gemaakt. elke x dat we wat zouden doen, moest dat andere meisje mee, opeens kon ze vaak niet meer omdat ze al wat met dat andere meisje ging doen en uiteindelijk ben ik gewoon vergeten, althans zo voelt het. ik heb NOOIT gezegt dat ze mijn eigendom was en weetje ik heb haaral FUCKING bijna 6 maand niet gezien.
    Zit ze niet op jouw school dan?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Zit ze niet op jouw school dan?

    Maakt het wat uit? ;x


    All was well.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Zit ze niet op jouw school dan?
    Nee. ze zit op een andere school.


    We can only learn to love by loving.

    Enigma schreef:
    (...)Nee. ze zit op een andere school.
    Aha oke.
    Sorry dat ik zo reageerde.
    Ik herleefde een moment uit het verleden, daarin had ik een BFF die de hele tijd achter me aanzat en alles met me wilde doen en ik mocht absoluut niet met anderen omgaan. Op de een of andere manier kwam die boosheid weer naar boven. Was niet op jou bedoeld, sorry.
    En ook sorry als je me nu schijnheilig vindt, maar ik meen het wel.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Aha oke.
    Sorry dat ik zo reageerde.
    Ik herleefde een moment uit het verleden, daarin had ik een BFF die de hele tijd achter me aanzat en alles met me wilde doen en ik mocht absoluut niet met anderen omgaan. Op de een of andere manier kwam die boosheid weer naar boven. Was niet op jou bedoeld, sorry.
    En ook sorry als je me nu schijnheilig vindt, maar ik meen het wel.
    excuses aanvaard. Ik snap dat je daardoor boos wordt, zo ben ik ook gauw.


    We can only learn to love by loving.

    Sorry, maar ik weet niets. Heb geen ervaring met ex-bfs.


    None but ourselves can free our minds.

    Uitpraten?
    Als je het haar niet kunt vergeven zit er niets anders op dan gewoon negeren.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Uitpraten is het enige wat ik kan bedenken..
    Verder heb ik geen tips, zit momenteel ook in de situatie waarin ik bang ben mijn bff te verliezen door een andere vriendin
    Sterkte
    xoxo
    N


    Why don't you break my heart

    verwijder; foto's-filmpjes-liedjes die jullie samen luisterde-let niet op die 2.
    zoek een beterre bf. een die jou vriendschap wel waard is, want als ze zo makkelijk naar een ander stapt. is ze jou niet waard.
    xx


    <33333