• Nouja dat is mijn mening, de laatste tijd heb je allerlei programma's over Michael jackson, en ik vind het naar mijn mening gewoon nogal respectloos, en jaar geleden kotste iedereen hem nog uit, en nu vind iedereen hem 'super' omdat ze er geld aan kunnen verdienen. Zo ook zijn familie, vanavond komt er iets voor van zijn broers ofzo, en die durven ook nog te zeggen dat ze geen misbruik maken van de dood van Michael, maar kom op, daar geloof ik niet in want daarvoor deden ze het nog niet.

    Ik vind het gewoon en beetje respectloos, maar oke dat is mijn mening,

    What do you think?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Het is inderdaad heel harde geldmelkerij, maar toch ga ik het programma 'My Name is Michael' volgen. :x

    ze buiten hem uit
    maken gebruiken van zijn dood
    & je zou beter verwachten van familie.

    ook al mag ik michael niet. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Manhattan schreef:
    Het is inderdaad heel harde geldmelkerij, maar toch ga ik het programma 'My Name is Michael' volgen. :x

    ik weet niet of ik het ga kijken.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Manhattan schreef:
    Het is inderdaad heel harde geldmelkerij, maar toch ga ik het programma 'My Name is Michael' volgen. :x


    None but ourselves can free our minds.

    Manhattan schreef:
    Het is inderdaad heel harde geldmelkerij, maar toch ga ik het programma 'My Name is Michael' volgen. :x


    Me², I think.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ach ja, we zijn en blijven mensen.

    Thats hollywood baby. Ik ben blij voor hem dat hij dood is, dat hij dit alles niet meer mee hoeft te krijgen. En ja ik geef je zowieso wel gelijk in dat alles, maar dat was vanaf dag 1 eigenlijk wel al te verwachten. En al helemaal met zo'n vader. Die zelf zijn droom niet kan verwezelijken en daarom zijn kinderen maar gaat afbeulen in de hoop dat zij zijn droom nog wel uit kunnen laten komen. Dat gaat voor mij zowieso te ver eigenlijk :/. Ik bedoel als je kinderen neemt zodat zij kunnen afwassen, dat snap ik nog :Y).. maar dit gaat wat te ver.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind dat je gelijk hebt.


    effort never betrays you

    Manhattan schreef:
    Het is inderdaad heel harde geldmelkerij, maar toch ga ik het programma 'My Name is Michael' volgen. :x


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Manhattan schreef:
    Het is inderdaad heel harde geldmelkerij, maar toch ga ik het programma 'My Name is Michael' volgen. :x


    Only losers can act the way you do

    Ik ben het met je eens ^^ Maar dat was echt wel te verwachten.


    -

    Daar is niet echt iets respectloos aan, gewoon levenloos :') Zoals jij al zegt: een paar jaar geleden kotste iedereen hem uit omdat hij kinderen had misbruikt -volgens velen- en dan komen er nu programma's over. En dat brengt me terug naar alles wat op het nieuws was geweest, herdenkingen en zelf hier; Sorry, maar ík ging hier bijna over mijn nek toen opeens alle topic hier kwamen van Micheal Jackson. Een paar jaar geleden hoorde je er niets van en moest niemand iets van hem ; nu dat hij dood is opeens wel? Kom op, zoek een leven :')

    Ik ga btw wel naar het programma 'My name is Micheal' kijken, maar dat is gewoon omdat ik het grappig vind. Al weet ik het nog niet zeker; Scream Queens is dan ook :')

    dar had ik het ook vanmiddag over met een vriendin van me ;x ik vind het kansloos ;x


    We can only learn to love by loving.

    Geldmakerij zeker.


    your eyes are like stars in the night.