• Ja dat vind ik en daar had ik het over met 2 van mijn vriendinnen en een vriend van me, alleen hun zijn best wel tegen allerlei dingen en ik heb zoiets van 'tja proberen kan geen kwaad, je moet alles toch is proberen.' En toen hadden een paar uit mijn klas een briefje gemaakt netzoals het topic -wie van je Q0vriendin- en dar was een vraag, wie wordt er Drugs-verslaafd? hadden die 'vrienden' er alledrie Nicol neer gezet gewoon omdat ik niets tegen drugs,alcohol enz. heb. en dat vond ik best wel achterlijk, ik heb gewoon MIJN eigen mening over iets en loop niemand achterna wat dat betreft. en toen was ik best wel pissig om wat ze geflikt hadden ;x -slechtefreunden-


    We can only learn to love by loving.

    die snap ik niet helemaal? wat is het probleem nou precies?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Je leeft maar een keer, dan moet je alles uitproberen. Ik bedoel het kan zomaar Boem afgelopen zijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hihi, sorry Nicol. Maar stiekem is het best grappig. ;x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Haha, nou, ik zou het zelf ook doen. Omdat je zegt dat je alles eens moet uitproberen :9~


    All was well.

    Papercut schreef:
    Hihi, sorry Nicol. Maar stiekem is het best grappig. ;x
    Ik niet, ze zeiken nu de hele tijd op msn 'drugsdealer' en 'verslaafde' enz ;x zo niet grappig

    @Lize
    jij bent eng


    We can only learn to love by loving.

    Haha naj je hebt wel gelijk. Je moet je eigen persoonlijkheid hebben én behouden. Een beetje aanpassen is goed maar laat het niet extreem worden. -oma-


    when words fail, music speaks.

    ICHLIEBEROSE schreef:
    Haha naj je hebt wel gelijk. Je moet je eigen persoonlijkheid hebben én behouden. Een beetje aanpassen is goed maar laat het niet extreem worden. -oma-
    dankje Oma.


    We can only learn to love by loving.

    Dan zijn het een stelletje grijze muizen. Dr is natuurlijk altijd een verschil tussen proberen en nemen (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Enigma schreef:
    (...) Ik niet, ze zeiken nu de hele tijd op msn 'drugsdealer' en 'verslaafde' enz ;x zo niet grappig

    @Lize
    jij bent eng

    Dat is wel lullig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Artemis schreef:
    Dan zijn het een stelletje grijze muizen. Dr is natuurlijk altijd een verschil tussen proberen en nemen (:
    dat vond ik dus ook het is niet dat ik meteen met een naald in me arm ga zitten ;x


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben het met je eens dat je alles wel eens kan proberen. Maar ik snap niet waarom dat nu ineens slechte vrienden zijn als ze dat erop zetten :') Had ik ook gedaan dan, omdat zij die dingen niet willen doen en jij wel.


    -

    Nou, je hebt ergens wel gelijk maar sommige dingen kun je maar beter gewoon ook echt niet proberen omdat er altijd een kans is dat je er verslaafd aan raakt. Maar dat zei dat dus denken alleen door jou mening is niet leuk, nee.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Enigma schreef:
    (...)dankje Oma.
    (cat) maar als ik daar woon gaan wij wel even blowen bij chantou haha. ;x


    when words fail, music speaks.

    Sentiment schreef:
    Je leeft maar een keer, dan moet je alles uitproberen. Ik bedoel het kan zomaar Boem afgelopen zijn.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik haat mensen die dat doen, echt waar. -niet uitproberen natuurlijk, maar mensen meteen verslaafde noemen nzo- Uitproberen heeft niks te maken met verslaafd raken, punt uit klaar,niks dat je er aan kunt veranderen.

    -pissed of omdat haar vader alcoholverslaafd was en dat niks met uitpoberen te maken had-

    [ bericht aangepast op 8 jan 2010 - 18:37 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.