• Voor mij de Oerrrrrknal. Sowieso omdat ik niet in God geloof. Wat do you guys think?

    Adam en Eva
    of
    Oerknal?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hahaha Adam&Eva kan toch never nooit waar zijn. God bestaat niet.


    when words fail, music speaks.

    Geen van beide, ookal ben ik opgevoed met Adam en Eva (wat trouwens wel een mooi idee is).


    I clicked my heels and wished for you.

    Sensible schreef:
    Oerknal.

    ICHLIEBEROSE schreef:
    Hahaha Adam&Eva kan toch never nooit waar zijn. God bestaat niet.

    Hoe weet je dat?


    .

    Dazzled schreef:
    Oerknal, en trouwens mensen die in God geloven, die geloven ook in de oerknal hoor. Gelovigen weten ook wel dat de wereld niet is ontstaan door Adam en Eva, dat is een symbolisch verhaal. :')

    Eh, nee dat geloven gelovigen niet.
    Die geloven dat de wereld en alles eromheen is ontstaan door God/Allah/of hoe je hem wilt noemen, in 7 dagen. En daar hoort bij dat Adam & Eva de eerste mensen waren.
    De oerknal zegt dat er door een enorme explosie een wereldbol is ontstaan met water, planten, het hele pakketje dus.
    En ik geloof in het eerste verhaal. [/gelovig]


    ok

    Sensible schreef:
    Oerknal.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Stiekem was het nooit Adam en Eva maar gewoon Herman en Hannie. :Y) Ik ga toch maar voor de oerknal.


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    Stiekem was het nooit Adam en Eva maar gewoon Herman en Hannie. :Y) Ik ga toch maar voor de oerknal.

    Ik zeg oeh!
    Ik zeg ah!
    Ik zeg oeh!
    Oeh!
    Oehoe oehoerend hard!

    En stiekem kies ik ook voor de oerknal.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Obnoxious schreef:
    Oerknal =D
    Hoe kwam Adam, of Eva dan op de wereld? :'D

    Die kwamen uit bamboestokken gekropen. x)

    En ik geloof ook in de oerknal.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 9:44 ]


    Let the Night embrace you

    Utopia schreef:
    Adam en Eva, for sure.

    Oerknal.. Er was eerst niets, en dat ontplofte toen ook nog? Dat vind ik moeilijker te geloven dan dat God een Adam en Eva maakte.

    Er was wel íets; er waren allemaal rotsblokken zwevend door deaarde die tegenelkaar opbotsten, na veeeeeele jaren nadat alles bijelkaar was gesmolten ontstond de Aarde, toen was het er erg heet, door alle lava en zo, en na weer heel lang, ontstonden bacteria, vissen, en uiteindelijk mensen.
    Zoiets was het dat ik had gezien op National Geographic. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oerknal met adam en eva :'D


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Oerknal :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    'k ga voor de oerknal =). En dan dat de mensen zijn ontstaan uit de apen enal, geen creationisme voor mij, 'k geloof wel in de evolutietheorie ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Oerknal. Anders zou iedereen van Adam en Eva afstammen, terwijl mensen totaal niet op elkaar lijken.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    151209 schreef:
    Oerknal, ik geloof niet in God.


    Happiness hit her like a train on a track