• Voor mij de Oerrrrrknal. Sowieso omdat ik niet in God geloof. Wat do you guys think?

    Adam en Eva
    of
    Oerknal?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Obnoxious schreef:
    Oerknal =D
    Hoe kwam Adam, of Eva dan op de wereld? :'D



    Oerknal.
    Zoiezo van heel dat verhaal klopt niks.
    God heeft de wereld geschaapen.waarom waren er dan dinos en oermensen? adam en eva kregen 3 kinderen 2 sloegen elkaaar half dood.Een vlugte weg en kwam met een andere vrouw terug waar komt die vrouw dan vandaan?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Oerknal, het is trouwens ook wel algemeen bekend dat Adem en Ave nooit bestonden, ze zijn verzonnen om makkelijker over God te kunnen leren, zijn scheppingsverhaal beter uit te kunnen leggen. Maar ik geloof wel in God.


    All was well.

    Heroic schreef:
    (...)
    Niet allemaal.

    De meeste wel. :')

    Oerknal. Maar Adam & Eva waren wel de eerste mensen op aarde.
    -dat geloof ik ja.-


    Protège moi de mes désirs.

    Ik geloof in beide niet :') Het boeit me ook niet hoe de wereld is ontstaan.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2010 - 18:16 ]


    -

    Adam en Eva, for sure.

    Oerknal.. Er was eerst niets, en dat ontplofte toen ook nog? Dat vind ik moeilijker te geloven dan dat God een Adam en Eva maakte.


    Save me with your love tonight.

    Niemand zal het weten eigelijk.
    Hoe komt de ruimte enzo er dan?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Oerknal. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geen van beide, eigenlijk.


    None but ourselves can free our minds.

    Oerknal.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    De oerknal (Maar natuurlijk moet ervoor er al iets geweest zijn. Uit niets kan niet iets ontstaan >.< ), en toen kwamen de dino's, en toen waren ze weg. Dan kwamen er visjes, dan de apen, en nu zijn we bij de mens :Y), waar natuurlijk zeker wel een Adam en Eva tussen zit xD

    [ bericht aangepast op 8 jan 2010 - 18:57 ]


    Live life limitless.

    Oerknal


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Oerknal.
    Ben mijn geloof verloren en geloofde ook alleen in het 'spirituele'; niet in de Bijbelverhalen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Eigenlijk geen van beiden, maar als ik zou moeten kiezen zou ik wel gaan voor de oerknal.


    your eyes are like stars in the night.

    Adam en Eva.


    I am an idiot, I move.