• Vandaag hadden wij een blokuur natuurkunde en halverwege het eerste uur moest een jongen eerst achterin de klas gaan zitten omdat twee meiden die voor hem zaten met hem begonnen te kletsen, en toen wou hij weten waarom of zoiets, en toen stuurde die leraar hem er opeens uit (die leraar heeft sowieso nogal de pik op hem).
    Toen het tweede uur; die jongen kwam binnen om te vragen of hij de les in mocht, maar toen moest hij buiten het lokaal gaan zitten.
    En toen de les was afgelopen ging hij naar die leraar toe omdat 'ie er graag over wou praten omdat 'ie vond dat hij onrecht vaardig behandeld was.
    (vanaf hier was ik er niet meer bij, dus dit is voornamelijk wat ik van vriendinnen weet die erbij stonden)
    Die jongen stond heel rustig tegen die leraar te praten, maar hij wou niet naar hem luisteren, en op een gegeven moment toen greep die leraar de jongen en wou die hem naar buiten duwen of zo, op een manier die niet normaal was en toen werd die jongen heel erg boos en toen greep die een kruk en gooide die zo over zich heen tegen die leraar aan (kruk raakte ook bijna het gezicht van mijn vriendin) en toen begon het gezicht van die leraar te bloeden en moest er ambulance komen.
    En ondertussen was die jongen naar buiten gerend naar een meisje uit m'n klas en zei die; 'ik heb de leraar geslagen, wat moet ik doen, wat moet ik doen!?'
    En toen adviseerde weer iemand anders hem naar onze teamleider te gaan en dat heeft hij gedaan en daar werd 'ie gearresteerd, dus ik denk dat hij nu op 't politiebureau zit en die leraar is dus in het ziekenhuis O.o'

    Ik ben nog steeds half in shock o.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    omg zo erg!


    Ivar Oosterloo.