• We gingen met biologie vanmorgen het 'pretkoffertje' bekijken. Haha en toen moesten we een condoom om zo'n nepding doen en we kregen een condoom met smaakje. -plat- en ik had een rode met aardbei haha. Nou die moest je dus gebruiken om te oefenen dus die werd weg gegooit maar we kregen wel een mee haha, als cadeautje. Maar ik heb hem weggeven ;x en nu zeggen mijn vriendin de hele tijd als iemand een foute opmerking maakt: wel veilig he! zegt zij: altijd met condoom.
    Haha slechte humor man. ;x


    when words fail, music speaks.

    pfoe waarom zou je eigenlijk oefenen om zo'n ding
    later ken je zoveel condooms omdoen als je wil x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ghaha, das voor mij al 2 jaar geleden. Wij kregen die ook mee idd :')
    wij vulde ze met water en hingen ze op door heel de school, kinder-achtig


    you’re the one that keeps me strong

    Hahaha, in de 2e hadden we ook zo'n koffertje bij biologie. En ik kan me nog herinneren dat iedereen het toen altijd héel spannend vond als dat ding tevoorschijn werd gehaald. (lol)


    Protège moi de mes désirs.

    ahaha kheb ze ook eens met water gevuld in groep 8.
    18 liter ging erin
    superveel
    :P


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    ahaha kheb ze ook eens met water gevuld in groep 8.
    18 liter ging erin
    superveel
    :P


    Ja die dingen gaan niet snel kapot! daarom heb je ook echt héle erge pech als die scheurt :')


    you’re the one that keeps me strong

    sacred schreef:
    Hahaha, in de 2e hadden we ook zo'n koffertje bij biologie. En ik kan me nog herinneren dat iedereen het toen altijd héel spannend vond als dat ding tevoorschijn werd gehaald. (lol)
    Hoezo ook? ik zit in de derde hoor. ;x


    when words fail, music speaks.

    Dat heb ik dus nooit op school gehad :/


    dream, dare, fly!

    ICHLIEBEROSE schreef:
    (...)Hoezo ook? ik zit in de derde hoor. ;x


    Ik bedoel dat toen ik in de 2e zat, we OOK zo'n koffertje hadden, en dat toen OOK moesten doen. En ik zit al 2 jaar niet meer in de 2e, dus ik bedoelde er gewoon mee dat het al een tijdje geleden is. Snap je? Het had niks met jou te maken, oke? (:


    Protège moi de mes désirs.

    Ik wil dat ook doen; waarom krijg ik dat nou nog steeds niet nu ik in de derde zit? Ik heb wel een seksspel moeten maken. :9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    haha, dat moesten wij ook doen vorig jaar. Echt zo'n piepschuimen penis 8D
    We moesten ook een x een soaspel doen. Dan moest je 'seks' hebben met iemand, en die vrouw dacht dat neimand dat deed maar wij hadden allemaal 'seks' met elkaar dus toen had iedereen een soa. Die vrouw helemaal verbaasd. xD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    suspicious schreef:
    (...)

    Ja die dingen gaan niet snel kapot! daarom heb je ook echt héle erge pech als die scheurt :')

    precies
    de kans is gewoon klein
    tenzij je ultra dun neemt ofzo x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat hadden wij vorig jaar. Maar wij mochten toen alleen maar kijken hoe een condoom om een bezem moest. We deden het zelf niet eens, haha. :'D

    sacred schreef:
    (...)

    Ik bedoel dat toen ik in de 2e zat, we OOK zo'n koffertje hadden, en dat toen OOK moesten doen. En ik zit al 2 jaar niet meer in de 2e, dus ik bedoelde er gewoon mee dat het al een tijdje geleden is. Snap je? Het had niks met jou te maken, oke? (:
    Haha oke sorry. Ik dacht al. (cat)


    when words fail, music speaks.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    precies
    de kans is gewoon klein
    tenzij je ultra dun neemt ofzo x'D
    Wow, Naoom. Expert? ;D

    ankeaddicted schreef:
    haha, dat moesten wij ook doen vorig jaar. Echt zo'n piepschuimen penis 8D
    We moesten ook een x een soaspel doen. Dan moest je 'seks' hebben met iemand, en die vrouw dacht dat neimand dat deed maar wij hadden allemaal 'seks' met elkaar dus toen had iedereen een soa. Die vrouw helemaal verbaasd. xD
    Haha wij moeten dus in tweetallen een werkstuk/verslag maken over soa's o.o moet je 4 soa's beschrijven en alles en ook plaatjes. Nou dat word wat met mijn vriendin haha xd


    when words fail, music speaks.